קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [בעיה] בכניסה למשחק..
    על ידי -Dorz- בפורום Lineage II
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 25-02-2006, 22:00
  2. עזרה..בעיה בכניסה למשחק..
    על ידי Haim בפורום Maple Story
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 23-02-2006, 09:37
  3. בעיה בכניסה לאתר לא זוכר תשם משתמש שלי
    על ידי hacked87 בפורום בעיות בהרשמה/התחברות
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-11-2005, 15:23
  4. בעיה בכניסה למשחק
    על ידי جܧٹξლąი בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-10-2005, 18:12
  5. יש לי בעיה בכניסה למשחק!!!!!!!
    על ידי veRoNix בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-10-2005, 21:30
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

[בעיה] יש לי בעיה בכניסה

  1. #1
    מורחקים
    שם פרטי
    בן
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    גיל
    30
    הודעות
    508
    לייקים
    0
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    מאחורה נראת מדהים, מקדמה מיקי בוגנים...
    מין: זכר

    ברירת מחדל [בעיה] יש לי בעיה בכניסה

    אני בכניסה למייפל, מופיע הלאונצ'ר אבל רואים רק את כפתור הכניסה למשחק. וכשאני נכנס מופעי לי איזה -4 דקות ה AHNLAB ולאחר מכן רושם לי בעיה בהאק שילד. [< קצת יותר מיזה] ניסיתי להבין מה קרה...
    אין לי מושג מה קרה, אני בדקתי דרך הכל. הכל במקום, לא ידוע מה לשות.

    מי שו עזרה?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור האוואטר של Refaelosh
    שם פרטי
    Refael
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    1,820
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Do Not
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תבדוק אולי זאת בעיה באינטרנט שלך.
    ואם לא אז תנסה להוריד מחדש את מייפל.
    בברכה,
    רפאל.

    *לכל שאלה\בעיה אשמח לעזור*

  4. #3
    מורחקים
    שם פרטי
    בן
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    גיל
    30
    הודעות
    508
    לייקים
    0
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    מאחורה נראת מדהים, מקדמה מיקי בוגנים...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פפח הקדמתי אותך. הורדתי 2 מייפלים XD. בדאונלודר וברגיל כשהיתי בביס זה ירד. נבדוק עכשיו ועוד משו ואם לא אני אתקין את השני. ואם לא אני אכתוב שוב.

  5. #4
    ילד בן 10 שמנהל את דיבורים האוואטר של Silver
    שם פרטי
    אמיר
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    גיל
    30
    הודעות
    12,104
    לייקים
    120
    נקודות
    1,555
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אפשר תמונה,כי אני רוצה ליראות איזה סוג של שגיאה זה עושה לך.
    CR7 + MANCHESTER UNITED = MACHINE
    CR7 + REAL MADRID = GAY


+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:41.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,295 | הודעות: 8,213,889 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect