אני בכניסה למייפל, מופיע הלאונצ'ר אבל רואים רק את כפתור הכניסה למשחק. וכשאני נכנס מופעי לי איזה -4 דקות ה AHNLAB ולאחר מכן רושם לי בעיה בהאק שילד.[< קצת יותר מיזה] ניסיתי להבין מה קרה...
אין לי מושג מה קרה, אני בדקתי דרך הכל. הכל במקום, לא ידוע מה לשות.
מי שו עזרה?



[< קצת יותר מיזה] ניסיתי להבין מה קרה...
ציטוט ההודעה
