מישהו יכול לתת לי שמות
לבנים ולבנות בבקשה
כי אני מתחיל דמות ואין לי שם בשבילה
מישהו יכול לתת לי שמות
לבנים ולבנות בבקשה
כי אני מתחיל דמות ואין לי שם בשבילה
|
|
איזה עבודה?
יש לי שמות לכולם..
ויש בלינקייה
קרדיט לחיים!
לא משנה הסתדרתי מנהלים אפשר לנעול
יש בלינקיה , אני יעשה אשכול כזה עוד מעט .
" I Love Adi And You Evny "
מנהלוס לא נעלתה .
" I Love Adi And You Evny "