עריכה: קיבלתי אותה... :/ אבל למה כתוב שהחבילה עדיין נשלחת?
נערך לאחרונה על ידי IdanShiran; 02-01-2010 בשעה 16:26.
קיבלתה אז נעול. וזה בטח באג אם זה עדיין רושם שזה נשלח.
CR7 + MANCHESTER UNITED = MACHINE CR7 + REAL MADRID = GAY
חוקי הפורום