קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [שאלה] בקשר לכונן פלופי
    על ידי BuLLeT בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-03-2008, 18:47
  2. יש לי שאלה...
    על ידי White Dragon בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-05-2007, 00:12
  3. שאלה, בקשר ל- CS:S
    על ידי בני2 בפורום Counter Strike
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-09-2006, 19:03
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 21:31
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 16

[שאלה]אבסנט

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    12/2007
    הודעות
    185
    לייקים
    0
    נקודות
    50

    ברירת מחדל [שאלה]אבסנט

    אבסנט גורם להזיות?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    Porno Star
    שם פרטי
    טל
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    13,191
    לייקים
    50
    נקודות
    271
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    WTF ?
    איך הגעת לדבר כזה ?
    זה אלכוהול לא סמים ..
    פעם הבאה תתייג נכון גם מתייגים ככה [שאלה] לא ככה שאלה |
    שים לב פעם הבאה..
    מתקן הפעם פעם הבאה ינעל
    נערך לאחרונה על ידי KoniMelMel; 06-02-2010 בשעה 18:08.
    ציטוט נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY צפיה בהודעה
    יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי

  4. #3
    King


    שם פרטי
    יניב
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    הודעות
    5,372
    לייקים
    9
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    בשביל לקבל כבוד,צריך קודם לתת אותה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קונילמל עם אתה לא יודע אל תדבר בכל זאת.. יש דבר נכון במה שהוא אומר..

    אבסינט בישראל לא גורם להזיות בגלל שזה לא החוקי (המקורי שגורם להזיות..)
    אבל אבסינט נגיד באמסטרדם שנקרא גם green fiary כן גורם להזיות בגלל שיש בו טיפות אסיד..

    בגלל זה בתאכלס אין אבסינט מקורי בישראל..
    המלך חזר

  5. #4
    Porno Star
    שם פרטי
    טל
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    13,191
    לייקים
    50
    נקודות
    271
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי עוגי צפיה בהודעה
    קונילמל עם אתה לא יודע אל תדבר בכל זאת.. יש דבר נכון במה שהוא אומר..

    אבסינט בישראל לא גורם להזיות בגלל שזה לא החוקי (המקורי שגורם להזיות..)
    אבל אבסינט נגיד באמסטרדם שנקרא גם green fiary כן גורם להזיות בגלל שיש בו טיפות אסיד..

    בגלל זה בתאכלס אין אבסינט מקורי בישראל..
    וואלה ?
    תודה שחידשת לי ..
    אבל זה לא חוקי בכלל בישראל וכמעט בשום מקום, רק באמסטרדם שסמים קלים זה חוקי שם
    קיצר הסיכוי שיגיע לך אבסנט מקורי לפה הוא סיכוי קלוש, לא מוכרים את זה בארץ וכמעט בשום מקום פשוט אל תשתה את זה באמסטרדם
    נערך לאחרונה על ידי KoniMelMel; 06-02-2010 בשעה 18:29.
    ציטוט נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY צפיה בהודעה
    יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי

  6. #5
    King


    שם פרטי
    יניב
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    הודעות
    5,372
    לייקים
    9
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    בשביל לקבל כבוד,צריך קודם לתת אותה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מוכרים כן בשוק האפור ..
    המלך חזר

  7. #6

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי KoniMelMel צפיה בהודעה
    WTF ?
    איך הגעת לדבר כזה ?
    זה אלכוהול לא סמים ..
    פעם הבאה תתייג נכון גם מתייגים ככה [שאלה] לא ככה שאלה |
    שים לב פעם הבאה..
    מתקן הפעם פעם הבאה ינעל
    אתה מנהל באמת?

    מצטער אחי, אתה אמור לדעת שאלכוהול זה סם, ותתפלא, הרבה יותר מסוכן וקטלני ממריחואנה או אפילו LSD
    וגם טבק יותר מסוכן מהשתיים, וגם הוא ידידי, סם מן המניין.

  8. #7
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    32
    הודעות
    458
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה שמשנה לך ת'תודע בראש זה סם

  9. #8
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    456
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי KoniMelMel צפיה בהודעה
    WTF ?
    איך הגעת לדבר כזה ?
    זה אלכוהול לא סמים ..
    פעם הבאה תתייג נכון גם מתייגים ככה [שאלה] לא ככה שאלה |
    שים לב פעם הבאה..
    מתקן הפעם פעם הבאה ינעל

    קונימל תפסיק לדבר שטיות ! אלכוהל זה כמו סמים ויותר גרוע אפילו מנהל שמאכזב והרבה.. לצערי


  10. #9
    משתמש משקיע האוואטר של שועל סגול
    שם פרטי
    מתן ツ
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    2,853
    לייקים
    32
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    עדיף להיות טיפש במזגן מאשר חכם בשמש..
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קיצר רדו ממנו מה אתם גנובים ?
    תכלס לא נישמע הגיוני , ( אבל סבבה אם אתם אומרים ) .

    אוג' 11 , גבעתי , רתם .

  11. #10
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    456
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    הבנו שאתה חבר שלו ומכול פאדיחה שהוא עושה אתה בא ומכפה עליו שתוק כבר


  12. #11
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    02/2010
    הודעות
    4
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כיום אין שום אבסינט שגורם להזיות,כמו שהוא לא חוקי כאן הוא גם ניהיה לא חוקי בכל העולם וכן גם לא חוקי באמסטרדם הוציאו אותו מהחוק אחרי שהוא גם להרבה אנשים להזויות מטורפות ולהתאבדויות עקב ההזיות.

  13. #12
    משתמש משקיע האוואטר של שועל סגול
    שם פרטי
    מתן ツ
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    2,853
    לייקים
    32
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    עדיף להיות טיפש במזגן מאשר חכם בשמש..
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי DORMZ צפיה בהודעה
    הבנו שאתה חבר שלו ומכול פאדיחה שהוא עושה אתה בא ומכפה עליו שתוק כבר
    יש לך מזל שאני מנהל ולא בא לי לרדת לרמה שלך ,
    אם אתה ממשיך לקלל אתה תקבל באן ! ( קונימלמל סליחה שאני עושה את העבודה שלך ) .

    אוג' 11 , גבעתי , רתם .

  14. #13
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    456
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    חח תביא לבאן בנתים אני רק עוזר בפורום הזה אף אחד פעם בחיים לא עזר לי אז אתה מוזמן להביא לי באן בכיף איזה איום ולפי מה שאני יודע הבורר נגמר וסקס ? נו באמת .. מה אתה ילד ?!


  15. #14
    משתמש משקיע האוואטר של שועל סגול
    שם פרטי
    מתן ツ
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    2,853
    לייקים
    32
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    עדיף להיות טיפש במזגן מאשר חכם בשמש..
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי DORMZ צפיה בהודעה
    חח תביא לבאן בנתים אני רק עוזר בפורום הזה אף אחד פעם בחיים לא עזר לי אז אתה מוזמן להביא לי באן בכיף איזה איום ולפי מה שאני יודע הבורר נגמר וסקס ? נו באמת .. מה אתה ילד ?!
    מה קשור הבורר וסרטי סקס ?!
    ואל תעשה עכשיו פוזות של עבדן ....
    עריכה : אתה פעם ביקשת עזרה ולא עזרו לך ?!
    נערך לאחרונה על ידי שועל סגול; 07-02-2010 בשעה 21:51.

    אוג' 11 , גבעתי , רתם .

  16. #15
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    456
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    שמע אנחנו סתם הולכים רחוק פשוט אמרתי משהו שעצבן אותי וזהו .


+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 17:36.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,304 | הודעות: 8,213,898 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect