בחודש האחרון חופרים בכל העיתונים שיש למלבורו אדום ולכאמל קופסאות חדשותת
אלה השאלות שלי -
1- הקופסאות החדשות יצאו ? איך לא שמתי לב לשום שינוי
2-משנים גם את הסיגריה עצמה או שהיא תשאר אותו טעם
![]()
בחודש האחרון חופרים בכל העיתונים שיש למלבורו אדום ולכאמל קופסאות חדשותת
אלה השאלות שלי -
1- הקופסאות החדשות יצאו ? איך לא שמתי לב לשום שינוי
2-משנים גם את הסיגריה עצמה או שהיא תשאר אותו טעם
![]()
|
|
1.השינוי לא לא כזה שינוי גדול שממש תשיג לב
הם שינו רק כמה דברים קטנים בקופסא
2.לפי מה שהם כתבו הטעם עצמו ישאר רק הקופסא תשתנה
1.כן,כאמל יצאה כבר מזמן ומרלבורו אדום ומדיום החדשות יצאו בימים האחרונים(בחלק מהאזורים הם עדיין לא יצאו..)לכאמל זה שינוי בציור של הגמל(שינויי מכוער ומיותר..)ואני מעשן מרלבורו אדום(למרלבורו אדום הייתה קופסא וסמל שמזוהים איתה מאז שהיא יצאה שזה איזה 70 שנה ועכשיו זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה של מרלבורו שעושים בה שינויי,וכולם אומרים שזה צעד חריג,כי האריזה של מרלבורו היא אחת הסמלים הכי מוכרים ואהובים בעולם ועכשיו משנים אותו...לפי דעתי זה מיותר)חודש לפני שהחפיסות החדשות יוצאו לשוק,הכניסו בכל הקופסאות של מרלבורו אדום וכאמל פתקונים קטנים המודיעים שבקרוב הולך להתבצע שינויי..
2.הסיגריות עצמן נשארו אותו הדבר רק האריזות השתנו..
..СВЕРХТЕРПЕНИЕ.. ТРАНСНАДЕЖНОСТЬ
!ЗВУКИ МУ ФОРЕВЕР