קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [מידע] אושרו אזהרות חדשות לסיגריות
    על ידי Sapir. בפורום רפואה ובריאות
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-06-2011, 16:41
  2. [שאלה] 2 שאלות (חדשות הפעם)
    על ידי Dsullo בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 09-04-2009, 14:48
  3. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-10-2007, 00:54
  4. שאלה בשר לסיגריות נרגילה..
    על ידי Iguss בפורום רפואה ובריאות
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 04-09-2007, 23:34
  5. [שאלה] כל יום שבת מקבלים הזמנות חדשות ל TL ?
    על ידי Caesar Augustus בפורום שיתוף קבצים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-12-2006, 21:18
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

[שאלה]אריזות חדשות לסיגריות

  1. #1

    ברירת מחדל [שאלה]אריזות חדשות לסיגריות

    בחודש האחרון חופרים בכל העיתונים שיש למלבורו אדום ולכאמל קופסאות חדשותת


    אלה השאלות שלי -

    1- הקופסאות החדשות יצאו ? איך לא שמתי לב לשום שינוי
    2-משנים גם את הסיגריה עצמה או שהיא תשאר אותו טעם


  2. קישורים ממומנים

  3. #2

    ברירת מחדל

    1.השינוי לא לא כזה שינוי גדול שממש תשיג לב
    הם שינו רק כמה דברים קטנים בקופסא

    2.לפי מה שהם כתבו הטעם עצמו ישאר רק הקופסא תשתנה

  4. #3
    משתמש מתחיל האוואטר של holiday
    שם פרטי
    מארק
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    191
    לייקים
    0
    נקודות
    30
    משפט מחץ
    whats mispat mahats?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    1.כן,כאמל יצאה כבר מזמן ומרלבורו אדום ומדיום החדשות יצאו בימים האחרונים(בחלק מהאזורים הם עדיין לא יצאו..)לכאמל זה שינוי בציור של הגמל(שינויי מכוער ומיותר..)ואני מעשן מרלבורו אדום(למרלבורו אדום הייתה קופסא וסמל שמזוהים איתה מאז שהיא יצאה שזה איזה 70 שנה ועכשיו זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה של מרלבורו שעושים בה שינויי,וכולם אומרים שזה צעד חריג,כי האריזה של מרלבורו היא אחת הסמלים הכי מוכרים ואהובים בעולם ועכשיו משנים אותו...לפי דעתי זה מיותר)חודש לפני שהחפיסות החדשות יוצאו לשוק,הכניסו בכל הקופסאות של מרלבורו אדום וכאמל פתקונים קטנים המודיעים שבקרוב הולך להתבצע שינויי..

    2.הסיגריות עצמן נשארו אותו הדבר רק האריזות השתנו..

    ..СВЕРХТЕРПЕНИЕ.. ТРАНСНАДЕЖНОСТЬ

    !ЗВУКИ МУ ФОРЕВЕР

  5. #4
    Porno Star
    שם פרטי
    טל
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    13,191
    לייקים
    50
    נקודות
    271
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פעם הבאה תתייג ככה [שאלה] ולא ככה שאלה| כי פעם הבאה אני ינעל.
    קיבלתי תשובה, נעול.
    רק קרא חוקים.
    אני מתקן הפעם פעם הבאה ינעל כמו שאמרתי
    ציטוט נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY צפיה בהודעה
    יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 21:07.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,328 | הודעות: 8,213,922 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect