אני לא יודע למה זה קשור אבל..
שמעו אני מעשן כבר שנתיים,והפסקתי אפשר להגיד אני מעשן קצת רצח.
אני מעשן ביום 4 - 3 סיגריות,זהו לא יותר.
עכשוי אני הולך לעשות בדיקת דם בקרוב,נירא לי יום ראשון הבא..
זה אפשרי שיגלו אם אני מעשן?,ויספרו להורים שלי יביאו להם תוצאות?
זה יכול להיות?



ציטוט ההודעה




Ani Magniv
