קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [פרסום] כספי עלה למקום השלישי בדירוג הרוקיס
    על ידי BlacK MamBa בפורום כדורסל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-01-2010, 16:51
  2. [פרסום] כספי שלישי בדירוג הרוקיס
    על ידי BlacK MamBa בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-12-2009, 12:19
  3. [פרסום]כל הופעות הקיץ בישראל
    על ידי FreT בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 13-06-2009, 18:28
  4. [המלצה חמה לקראת הקיץ] קירור המחשב
    על ידי MaTaN_O בפורום חומרה ומודינג
    תגובות: 38
    הודעה אחרונה: 11-06-2008, 22:47
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

[פרסום]כספי לקראת הקיץ: יש לי מחויבות כלפי הנבחרת

  1. #1
    משתמש מתקדם האוואטר של yonixd
    שם פרטי
    יוני
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    655
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    החיים לא תמיד הוגנים
    מין: זכר

    ברירת מחדל [פרסום]כספי לקראת הקיץ: יש לי מחויבות כלפי הנבחרת

    למרות ההתחלה החלומית ב-NBA, נראה שעומרי כספי מחכה כבר שהעונה תיגמר. הפורוורד הישראלי מתחיל לסבול מהעומס של 82 משחקים ובגלל השחיקה, לא שותף במשחק מול אוקלהומה סיטי, אותו ראה מהצד.
    מאמן הקינגס, פול ווסטפאל, אמר לעיתון ה"סקרמנטו בי" כי הוא אינו בטוח בדבר שיתופו של הרוקי בן ה-21 במשחק מול הבלייזרס וכי הוא מתכוון להתייעץ בנושא עם צוות האימון של הקבוצה: "היו לכספי רגעים טובים באימון, אבל עדיין ניתן לראות כי הוא קצת שחוק ועייף, הוא כבר לא נראה מהיר וחזק כפי שהיה".
    מבחינתו של כספי, נראה כי הוא מבין את החלטת מאמנו לגבי אי שיתופו במשחק מול אוקלהומה: "עומרי התחרותי רוצה כמובן לשחק 48 דקות בכל 82 המשחקים של העונה, אך לפעמים זה פשוט בלתי אפשרי מבחינת הגוף שלי ואז צריך לקחת יום חופש למנוחה ולחזור בחזרה עם אנרגיות חדשות, אני מקווה מאוד שזה יעבוד עבורי".

    קרדיט לOne.

    כול הכבוד שכספי חושב על הנבחרת מקווה שימשיך להצליח

    צנחנים גאווה אמיתית בשבילי


    גם המטרה שלי דובדבן

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    32
    הודעות
    4,845
    לייקים
    0
    נקודות
    1,748
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נקווה שנראה אותו שנה הבאה בנבחרת, הוא יכול להוסיף עם מה שהוא למד בNBA.



  4. #3
    משתמש משקיע האוואטר של Mr.InteR
    שם פרטי
    מידן
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    2,129
    לייקים
    0
    נקודות
    36
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כל הכבוד שהוא לא שוכח את הנבחרת, הוא יכל לא להגיע וכולם היו מבינים אותו.

  5. #4
    מנהל ראשי האוואטר של Old Lady
    שם פרטי
    Oshri
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    34
    הודעות
    13,851
    לייקים
    1116
    נקודות
    550
    משפט מחץ
    Sometimes you have to serve to lead
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני חושב שהוא אומר את זה רק כי הוא מרגיש חייב..אבל אם מצידו אף אחד לא היה מדבר על זה הוא לא היה הולך..הוא חייב מנוחה זאת עונה ראשונה שלו בNBA והוא לא התרגל לכמות המשחקים הרבה הזאת..
    בואו נראה מה יהיה עם הנבחרת..אני עדיין חושב שהוא לא ילך,הוא יזייף איזשהי פציעה

  6. #5
    משתמש משקיע האוואטר של Mr.InteR
    שם פרטי
    מידן
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    2,129
    לייקים
    0
    נקודות
    36
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי GeTALL צפיה בהודעה
    אני חושב שהוא אומר את זה רק כי הוא מרגיש חייב..אבל אם מצידו אף אחד לא היה מדבר על זה הוא לא היה הולך..הוא חייב מנוחה זאת עונה ראשונה שלו בNBA והוא לא התרגל לכמות המשחקים הרבה הזאת..
    בואו נראה מה יהיה עם הנבחרת..אני עדיין חושב שהוא לא ילך,הוא יזייף איזשהי פציעה
    יזייף? אתה שומע את עצמך?? הוא יכול להגיד שהוא לא רוצה ואף אחד לא יכעס עליו!

  7. #6
    מנהל ראשי האוואטר של Old Lady
    שם פרטי
    Oshri
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    34
    הודעות
    13,851
    לייקים
    1116
    נקודות
    550
    משפט מחץ
    Sometimes you have to serve to lead
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מר בחור אני לא יודע אם אתה כל כך בקיא בכדורסל אבל כבר כספי ויתר על הנבחרת פעם אחת (שנה שעברה אם אני לא טועה)לטובת הNBA ואז התחוללה סערה,שהנבחרת לא חשובה לו שהוא בורח ממחוייבות שהוא חושב רק על עצמו...אז היום אחרי שהוא כבר בNBA בטח כל התקשורת כבר מחפשים אותו בכדי לראות מה ההצהרת כוונות שלו לגבי טורניר הקיץ של הנבחרת אז עכשיו לפני הטורניר הוא כביכול אומר שהוא מחוייב לנבחרת אבל כשהעונה תיגמר והוא יהיה מותש הוא יביא איזשהו תירוץ שהוא צריך מנוחה והוא עייף או פשוט כמו שאמרתי קודם יזייף פציעה

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:46.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect