שלום לכם אני GeTall המנהל החדש של פורום כדורסל,בואו נהנה מהפורום,נחדש,נשאל,נענה,נגיב והכי חשוב נעזור אחד לשני לדעת כל דבר..
חוקי פורום כדורסל:
1). אין לפרסם אשכולות/הודעות של פרסום פורום מתחרה או רווח אישי.
משתמש אשר יעבור על חוק זה יושעה לצמיתות מהפורום.
2. אין לקלל, לפגוע או להעליב משתמשים אחרים. אין להשתמש בביטויים גזעניים בפורום.
העונש על עבירה על חוק זה: באן ליום עד שלושה ימים, תלוי בחמרת המעשה.
3. נוספו תחיליות לפורום. חובה להשתמש בתחילית המתאימה ביותר לנושא.
4. אין לשלוח שתי הודעות רצופות באותו אשכול. חוק זה תקף גם לגבי יותר משתי הודעות.
מנהל הפורום פתור מחוק זה.
5. אין לעשות ספאם (הודעה שלא קשורה לאשכול או הודעה שכל מטרתה העלאת מונה ההודעות).
6. אין להקפיץ אשכול שמרגע פרסום ההודעה האחרונה בו עברו שבועיים
7. על כותרת האשכול להיות עניינית, ונוגעת לנושא האשכול.
8. במידה פתחת אשכול עם ידיעה כלשהי מאתר מסויים, חובה לרשום קרדיט לאותו אתר או לשים לינק לאותו אתר, כמובן שאין לשים לינקים לפורומים מתחרים.
אשכול שיפתח ללא קרדיט ולינק לאתר, ייערך וינעל.
9. אין להעתיק את מלוא הכתבה. קודם כל ההקדמה לכתבה,שיידעו במה מדובר ואז יש לתת קרדיט ולינק לכתבה.
10)והכי חשוב! מי שלא נהנה ובא בכוונה לעזור שלא יגיב
אז שתהיה לי עבודה מוצלחת ואשתדל לספק לכם את כל המידע שידרש ותשאלו..
החוקים תקפים מתאריך 13.3.2010
משתמש שיעבור על אחד מהחוקים הנ"ל יענש.
בפעם הראשונה: אזהרה בע"פ.
בפעם השנייה: קנס.
בפעם השלישית: באן לשלושה ימים
בפעם הרביעית: באן לצמיתות!
כל תחילת חודש האזהרות ייתאפסו.
שלכם: GeTall




