קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. החוקים החדשים של הפורום!. חובה כניסה !!!!
    על ידי MAMZer בפורום ארכיון מדריכים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-07-2006, 20:11
  2. החוקים החדשים של הפורום!. --> חובה כניסה
    על ידי Mr.OReN בפורום ארכיון מדריכים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-03-2006, 19:04
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 1 מתוך 1

להלן החוקים החדשים בפורום כדור-סל

  1. #1
    מנהל ראשי האוואטר של Old Lady
    שם פרטי
    Oshri
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    34
    הודעות
    13,851
    לייקים
    1116
    נקודות
    550
    משפט מחץ
    Sometimes you have to serve to lead
    מין: זכר

    ברירת מחדל להלן החוקים החדשים בפורום כדור-סל

    שלום לכם אני GeTall המנהל החדש של פורום כדורסל,בואו נהנה מהפורום,נחדש,נשאל,נענה,נגיב והכי חשוב נעזור אחד לשני לדעת כל דבר..

    חוקי פורום כדורסל:

    1). אין לפרסם אשכולות/הודעות של פרסום פורום מתחרה או רווח אישי.
    משתמש אשר יעבור על חוק זה יושעה לצמיתות מהפורום.

    2. אין לקלל, לפגוע או להעליב משתמשים אחרים. אין להשתמש בביטויים גזעניים בפורום.
    העונש על עבירה על חוק זה: באן ליום עד שלושה ימים, תלוי בחמרת המעשה.

    3. נוספו תחיליות לפורום. חובה להשתמש בתחילית המתאימה ביותר לנושא.

    4. אין לשלוח שתי הודעות רצופות באותו אשכול. חוק זה תקף גם לגבי יותר משתי הודעות.
    מנהל הפורום פתור מחוק זה.

    5. אין לעשות ספאם (הודעה שלא קשורה לאשכול או הודעה שכל מטרתה העלאת מונה ההודעות).

    6. אין להקפיץ אשכול שמרגע פרסום ההודעה האחרונה בו עברו שבועיים

    7. על כותרת האשכול להיות עניינית, ונוגעת לנושא האשכול.

    8. במידה פתחת אשכול עם ידיעה כלשהי מאתר מסויים, חובה לרשום קרדיט לאותו אתר או לשים לינק לאותו אתר, כמובן שאין לשים לינקים לפורומים מתחרים.
    אשכול שיפתח ללא קרדיט ולינק לאתר, ייערך וינעל.

    9. אין להעתיק את מלוא הכתבה. קודם כל ההקדמה לכתבה,שיידעו במה מדובר ואז יש לתת קרדיט ולינק לכתבה.

    10)והכי חשוב! מי שלא נהנה ובא בכוונה לעזור שלא יגיב
    אז שתהיה לי עבודה מוצלחת ואשתדל לספק לכם את כל המידע שידרש ותשאלו..
    החוקים תקפים מתאריך 13.3.2010

    משתמש שיעבור על אחד מהחוקים הנ"ל יענש.
    בפעם הראשונה: אזהרה בע"פ.
    בפעם השנייה: קנס.
    בפעם השלישית: באן לשלושה ימים
    בפעם הרביעית: באן לצמיתות!
    כל תחילת חודש האזהרות ייתאפסו.

    שלכם: GeTall
    נערך לאחרונה על ידי Old Lady; 13-03-2010 בשעה 16:09.

  2. קישורים ממומנים

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:44.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,923 | הודעות: 8,213,516 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect