עשיתי אותה לפני כמה ימים.
תגיבו ותזכרו שתגובות לא עולות כסף!!!
![]()
עשיתי אותה לפני כמה ימים.
תגיבו ותזכרו שתגובות לא עולות כסף!!!
![]()
|
|
..ראיתי את העבודה הזאת כבר
בטוח שלך?
שאלה: מה עשית פה בדיוק?
בברכה , אדי.
מעצב בקהילת אטרף.
Icq: 307761 | MSN: adi.bel3@gmail.com
הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך!
כן זה עבודה שלי. ואם ראית אז ראית בF X P או בAUTODRAWINGS וכן אני עשיתי הכל.
תמונת מקור:
http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.wallpaperdojo.com/images/cars/Nismo_Nissan_Skyline_R34_Gtr_2005.jpg&imgrefurl=http://www.wallpaperdojo.com/cars/Nismo_Nissan_Skyline_R34_Gtr_2005/free-wallpapers-for-cell-phone.html&usg=__cvd1_aItK8bJGbU4GmRz_ojLqqU=&h=1080&w=1600&sz=104&hl=iw&start=8 &um=1&itbs=1&tbnid=7PiK7fNvZj7yRM:&tbnh=101&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dnissan%2Bnismo%2Bgtr%2B34%26um%3D1%26hl%3Diw%26sa%3DN%26tbs%3Disch: 1
נערך לאחרונה על ידי nfsmw31; 22-03-2010 בשעה 07:49.
נראה טוב אחי אהבתי !