אין לי כוח לרשום הקדשות אז נראלי אני יעתיק מהקודמות
קיצר לא מצאתי, ונראלי האלפיה הזאת הייתה יותר מדי ארוכה, יותר מדי אנשים דחשים הכרתי (לא שזה רע)
אז קיצ כל מי שיודע שמגיע לו הקדשה יודע :]
(שגיב לך לא מגיע)
רק ל עדן התותח A&E
אין לי כוח לרשום הקדשות אז נראלי אני יעתיק מהקודמות
קיצר לא מצאתי, ונראלי האלפיה הזאת הייתה יותר מדי ארוכה, יותר מדי אנשים דחשים הכרתי (לא שזה רע)
אז קיצ כל מי שיודע שמגיע לו הקדשה יודע :]
(שגיב לך לא מגיע)
רק ל עדן התותח A&E
נערך לאחרונה על ידי A&E; 28-03-2010 בשעה 19:51.
|
|
שני, מזל טוב.
שלום שלום
מזל טוב אחי !!= ] שיהיה לך עוד 8000 ויותר![]()
מזל טוב
מזל טוב
מזל טוב .
מזל טוב
מזלט (:
בברכה , אדי.
מעצב בקהילת אטרף.
Icq: 307761 | MSN: adi.bel3@gmail.com
הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך!