אני זוכר במעורפל משחק של מכבי ביורוליג (או איך שלא קראו לזה אז) נגד קבוצה מיוון - אני חושב שזאת היתה אריס סלוניקי של ינקיס וגליס.
מה שאני זוכר זה שלבן מרסר נתלה על הסל והוציא החוצה כדורים של אריס (אם אני לא טועה הוא אפילו קיבל על זה עברה טכנית)
אשמח אם משהו יוכל להזכיר לי מה בדיוק היה שם ומתי זה קרה. תודה.