השחקנים מוחים על העיכוב המתמשך בתשלום המשכורות. אלי רבי: "מקווה שהדברים ייפתרו עד יום א'". יו"ר עפולה: "זאת זכותם"

קרדיט ל ONE על הכתבה.
לכתבה המלאה:
http://www.one.co.il/Article/09-10/2...,0/156138.html