השחקנים הזרים החלו להתווכח עם אנשי ההנהלה, לאחר שמספר מרכביהם נלקחו ע"י חברות ההשכרה. הישראלים הלכו במקום האימון לחדר הכושר.
שחקני עירוני נהריה פוצצו הערב (שני) את אימון הקבוצה בעקבות אי תשלום המשכורת האחרונה.
כל שחקני הקבוצה הגיעו כרגיל לאולם, אלא שלאחר חמש דקות החל ויכוח בין השחקנים הזרים של הקבוצה, פול דילייני וסטיבן סמית', לבין אנשי ההנהלה שנכחו במקום.
קרדיט ל ONE
http://www.one.co.il/League/Current/...ראלי.aspx







ציטוט ההודעה