קיצר..היום הלכתי לגואה קניתי נרגילה ב40 שקל עם טבק והכל..
נרגילה קטנה חמודה כזאתי..בינונית מינוס
עכשיו השאלה שלי היא..האם הגודל קובע?
האם קטנה תוציא פחות עשן מגדולה?
ההבדל היחידי שאני יודע זה שקטנה פחות בריא ביגלל שהפילטר (כד) יותר קטן
קיצר..היום הלכתי לגואה קניתי נרגילה ב40 שקל עם טבק והכל..
נרגילה קטנה חמודה כזאתי..בינונית מינוס
עכשיו השאלה שלי היא..האם הגודל קובע?
האם קטנה תוציא פחות עשן מגדולה?
ההבדל היחידי שאני יודע זה שקטנה פחות בריא ביגלל שהפילטר (כד) יותר קטן
נערך לאחרונה על ידי maor2008; 18-04-2010 בשעה 19:52.
|
|
בטח אחי .. לא יודע איך להסביר אבל בקטנה יש פחות סחיבה אבל יצא עשן אתה תתפנק אל תדאג
לא בהרבה אבל נכון?
עריכה:
מנהל רשע ]: אהבתי תכותרת
נערך לאחרונה על ידי ToXeLL; 18-04-2010 בשעה 19:56.
אחי בטח שיש הבדל תקנה נרגילה בינונית ונרגילה קטנה תראה שיש תאמין לי היו לי ולחברים שלי איזה 6 בנגילות ו2 גדולות אחת סורית אחת מודרנית וואלה הסורית הייתה מיפו מלך הנרגילות משו מסריח והמודרנית מנס ציונה וסחבה בן זונה יותר מכל הבנגילות ..
נערך לאחרונה על ידי JAME; 18-04-2010 בשעה 20:50.
מה שמוזר שזה אותו גודל ראש..אותו גודל צינור..מה משנה כל כך?
מממ הכד תאכלס תחשוב ככה ככל שהכד קטן יש פחות עשן לקחת ...
אבל נגיד נרגילה ענקית סוכבת פחות מנרגילה בינונית בגלל שהגוף ענק והכד אותו גודל ואז לוקח יותר זמן עד שכל העשן עובר מגוף לצינור לא יודע איך להסביר בקיצור
אם אתה רוצה ים עשן קנה נרגילה סורית בינונית מחנות שאתה יודע שהיא טובה ולא חארטה ויהיה לך סחיבה אחו שרמוטה
חחח מאוחר מידי..
לא נורא [:
תודה אפשר לנעול [:
הכל שטויות קטנה גדולה,עברתי הרבה נרגילות בחיים קטנות גדולות בינינות מפלצות והכל פחות או יותר אותו דבר..