אני יודע ששתיית אלכוהול כבדה פוגעת במוח ובכבד ובעוד איברים, היום אני מתכנן לשתות נגיד וויסקי והארק לא הרבה נגיד 3-4 שוטים זה יגרום נזק או רק שתייה כבדה בתדירות גבוהה גורמת נזק?
אני יודע ששתיית אלכוהול כבדה פוגעת במוח ובכבד ובעוד איברים, היום אני מתכנן לשתות נגיד וויסקי והארק לא הרבה נגיד 3-4 שוטים זה יגרום נזק או רק שתייה כבדה בתדירות גבוהה גורמת נזק?
|
|
אם לכל מי ששתה אי פעם היה נגרם נזק לא היה לך את מי לשאול.
תשתה ותהנה
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
שמע אחי זה גם תלוי עם אתה יודע לישתות אל תשתה בטן מלאה אל תשתה מהר מידי .
ותקבל חוויה מהסרטים [=
כל אלו שנגרמים להם נזקים בכבד ובמערכת העצבים אלו אנשים ששותים אלכוהול בכמויות גדולות באופן קבוע על בסיס יום יומי מכל סיבה שהיא (כי זה טעים להם / כי הם מכורים / כי הם רוצים "לתפוס ראש" / וכו')
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."
רק תדירות גבוהה תגרום לך נזק..
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת !