לוס אנג'לס לייקרס עלתה ל-0:2 בסדרת הפלייאוף מול אוקלהומה לאחר ניצחון דרמטי, 92:95.
בוסטון עלתה ל-0:2
בוסטון סלטיקס שמרה על הביתיות עם ניצחון ענק על מיאמי, 77:106, אשר הושג למרות היעדרותו של קווין גארנט ובכיכובו של גלן דייויס.
חמישיית דאבל-פיגרס הובילה את אטלנטה לניצחון על מילווקי
כאמור, גם שחקני אטלנטה הוקס שמרו על יתרון הביתיות הלילה כאשר ניצחו את מילווקי באקס 86:96, הרבה בזכות ג'ו ג'ונסון וג'וש סמית'.
פיניקס השוותה ל-1:1 מול פורטלנד
אחרי שהפסידו במפתיע לפורטלנד במשחק הביתי הראשון שלהם, נקמו הפיניקס סאנס ביריבים העיקשים והביסו אותם 90:119. פורטלנד, שאולי החלה לתכנן את העונה הבאה מוקדם מדי כאשר החתימה את קמבי, ראתה את הסנטר שלה פשוט לא מתפקד מול אמרה סטודמאייר.
![]()









ציטוט ההודעה