מיאמי – בוסטון 100:98 (הסלטיקס מובילים 0:3 בסדרה)
אחרי שהובסו ב-29 הפרש במשחק מספר 2, ההיט הגיעו להילחם. לרוע מזלם זה שוב לא הספיק, ולפי ההיסטוריה זה גם לא יספיק. אחרי הכל, אף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור 3:0 בפלייאוף. הסלטיקס, ועכשיו זה כבר ברור לכולם, עם רגל וחצי בחצי.
סן אנטוניו – דאלאס 90:94 (הספרס מובילים 1:2)
קשה לעצור את מאנו ג'ינובילי בימים אלו. תשאלו את המאבס, שראו את הארגנטינאי של הספרס עולה לרבע הרביעי עם אף מדמם (חשש לשבר) ועדיין קולע 11 מתוך 15 הנקודות שלו ומוביל את סן אנטוניו לניצחון שני רצוף ויתרון בסדרה.
יוטה – דנבר 95:103 (1:2 לג'אז בסדרה)
לא הרבה נתנו סיכוי לג'אז, שהגיעו ללא אנדריי קירילנקו ומהמט אוקור שגמר את העונה, אבל בינתיים משהו טוב קורה ביוטה. אחרי הגניבה במשחק מספר 2 הגיע הניצחון הביתי הראשון, ועכשיו בקולורדו בהחלט צריכים להתחיל לחשוש.
קרדיט ל SPORT5










ציטוט ההודעה





