קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [תוצאות|NBA]משחקי הכנה 16.10
    על ידי Michael. בפורום כדורסל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-10-2008, 15:08
  2. [תוצאות|NBA]משחקי הכנה 15.10
    על ידי Michael. בפורום כדורסל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-10-2008, 13:00
  3. [הימור]NBA משחקי הלילה|150|30-60|3.4
    על ידי Or8ParKer בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 03-04-2008, 20:56
  4. [תוצאות|NBA] משחקי המחזור ה14!
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-11-2007, 07:47
  5. [תוצאות|NBA] משחקי המחזור ה10 בNBA!
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-11-2007, 09:23
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

NBA משחקי פלייאוף | 24.4

  1. #1
    משתמש ותיק האוואטר של YARlN
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    7,114
    לייקים
    0
    נקודות
    113
    משפט מחץ
    MACCABI HAIFA FC
    מין: זכר

    ברירת מחדל NBA משחקי פלייאוף | 24.4


    מיאמי – בוסטון 100:98 (הסלטיקס מובילים 0:3 בסדרה)

    אחרי שהובסו ב-29 הפרש במשחק מספר 2, ההיט הגיעו להילחם. לרוע מזלם זה שוב לא הספיק, ולפי ההיסטוריה זה גם לא יספיק. אחרי הכל, אף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור 3:0 בפלייאוף. הסלטיקס, ועכשיו זה כבר ברור לכולם, עם רגל וחצי בחצי.



    סן אנטוניו – דאלאס 90:94 (הספרס מובילים 1:2)

    קשה לעצור את מאנו ג'ינובילי בימים אלו. תשאלו את המאבס, שראו את הארגנטינאי של הספרס עולה לרבע הרביעי עם אף מדמם (חשש לשבר) ועדיין קולע 11 מתוך 15 הנקודות שלו ומוביל את סן אנטוניו לניצחון שני רצוף ויתרון בסדרה.




    יוטה – דנבר 95:103 (1:2 לג'אז בסדרה)


    לא הרבה נתנו סיכוי לג'אז, שהגיעו ללא אנדריי קירילנקו ומהמט אוקור שגמר את העונה, אבל בינתיים משהו טוב קורה ביוטה. אחרי הגניבה במשחק מספר 2 הגיע הניצחון הביתי הראשון, ועכשיו בקולורדו בהחלט צריכים להתחיל לחשוש.



    קרדיט ל SPORT5
    נערך לאחרונה על ידי YARlN; 24-04-2010 בשעה 12:48.


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    גיל
    32
    הודעות
    4,845
    לייקים
    0
    נקודות
    1,748
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ההיט מאכזבים, בבית שלהם אחרי שתי הפסדי חוץ רצופים הם שוב מפסידים, כנראה שבאמת הם לא טובים בשביל לעבור את הטלטיקס. סאן אנטוניו וגא'ז שמרו על הבית אם הם ישמרו על הבית גם במשחק הבא הם בעמדה מעולה.



  4. #3
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ההיט לא קבוצה בלי דווין ווייד ופשוט ראו את זה היום.הוא נפצע ברבע הרביעי ולא יכל להמשיך והם הפסידו..
    המאבס צריכים להתעורר אחרת תברח להם ההזדמנות :\

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:46.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect