באמת הורס את הערב או שזה סתם חרטא?
מדובר על איזה חצי ליטר וודקה ועוד איזה 400 מ"מ יין.
(לכל איזה שלא הבינו, לא מדובר על לערבב ביחד)
באמת הורס את הערב או שזה סתם חרטא?
מדובר על איזה חצי ליטר וודקה ועוד איזה 400 מ"מ יין.
(לכל איזה שלא הבינו, לא מדובר על לערבב ביחד)
נערך לאחרונה על ידי Yuval; 01-05-2010 בשעה 15:48.
|
|
קודם יין ואז וודקה זה עוד בסדר , אבל הפוך זה ממש ידפוק ת'ערב
בשביל מה צריך לערבב...שתה כמו בנאדם וודקה.מה אתה צריך להסתבך.
דופק
אם כבר התחלת עם וודקה תמשיך עם משקאות על בסיס דגנים (בירה למשל חלק מהוויסיקים)
Savage 2