שלום מצאתי בגינה שלי היום נרגילה ענקית שפעם סבתא שלי הביאה לי אבל היא כבר איזה 4 שנים בחוץ והיא מטונפת
מישהו יודע איך לנקות אותה שתהיה כמו חדשה?
תודה לעוזרים..!
שלום מצאתי בגינה שלי היום נרגילה ענקית שפעם סבתא שלי הביאה לי אבל היא כבר איזה 4 שנים בחוץ והיא מטונפת
מישהו יודע איך לנקות אותה שתהיה כמו חדשה?
תודה לעוזרים..!
|
|
הייתי ממליץ שתקנה ראש וצינור חדשים נתחיל בזה.
דבר שני שטוף אותה במים,קח חוטר תעביר בגוף הרבה ככה שיתנקה כל הלכלוך ואז שוב תחזור על שטיפה במים.
ברור שאת המים של הכד אתה צריך להחליף\למלא חדש.
ותשתמש בטבק שיש לו הרבה מיץ שיתפס מהר הטעם.
אבל בשביל מה לך לעשות את כל זה..
קח 100 שקל קנה נרגילה כמו בן אדם.
חחח איזה 100 שקל ב100 קניתי 3 סוריות אחי
אני רוצה לשים אותה באוסף זה הכל כי זאת נרגילה עתיקה אחי
אה הבנתי אז אם היא לא לעישון רק תשטוף אותה.
לא ממליץ לך היא בטח מלאה חלודה , וחלודה אי אפשר לנקות אני ניסיתי פעם לנקות עם הספריי של החלודה ואחרי איזה חמש פעמיפם ששתטפתי את הנרגילה היא התפרקה לי
תעשה לנרגילה חוטר כמו שהסבירו פה 3 - 4 פעמים ..
עם אתה אוהב ממש תנרגילה הזאת תחפש אחת שדומה לה וזהו עדיף
תכתוב בגוגל "טיפול בנרגילה מלח לימון" אבל קודם תוודא שהיא לא מחלידה...
אני פעם עשיתי את זה ויצא נחמד,
מבחוץ תשטוף רגיל עם מים וסבון (נרגילה אל חלד)
מבפנים תעביר שוט ערק , ואם אתה גם רוצה לעשן בה אז תמלא את הכד בערק, שים קופסאת טבק ואז הנרגילה תקבל את הטעם
הכל שלי^^
אני לא חכם במיוחד, אל תתיחסו ברצינות להודעותיי, תודה
שמע
כך דלי מים תמלה במים חמים
כך חוטר תעביר מבפנים
כך סקוצ' ושפשף מבחוץ