קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [בקשה] Windows vista פרטים בפנים
    על ידי U2tr4x בפורום פורום בקשות
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 31-05-2008, 17:53
  2. [מוכר]Windows Xp MC פרטים בפנים!
    על ידי jhonlev בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-05-2007, 16:09
  3. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 28-08-2006, 00:55
  4. [קונה] את רשימת השירים הבאה פרטים בפנים
    על ידי Party-Boy בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 04-05-2006, 18:38
  5. מארק צדק!!!!!!!!כנסו פרטים בפנים
    על ידי MaRoKaY בפורום Counter Strike
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 16:48
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 17

רשימת הקפיצה ב-WINDOWS 7 לא עובדת לי פרטים בפנים!

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    100
    לייקים
    1
    נקודות
    0

    ברירת מחדל רשימת הקפיצה ב-WINDOWS 7 לא עובדת לי פרטים בפנים!

    אהלן אנשים ברשותי בעיה שאיני מוצא לה פתרון
    בעיה שאכן קשה לפיצוח ואיני יודע כמה באמת מישהו ידע את התשובה אלייה

    מערכת הפעלה: WINDOWS 7 64-BIT

    בעיה:

    איני מצליח להפעיל פקודות מהרשימות קפיצה
    נגיד בשורת המשימות יש לי את SKYPE ו-MESSENGER
    ואני נניח רוצה לשנות את המצב שלי מהרשימות קפיצה מ..''זמין'' ''ללא זמין''
    אז זה לא אפשרי משום מה

    למי שאינו יודע מה זה רשימות קפיצה מוזמן להיכנס רגע ולראות
    http://windows.microsoft.com/he-IL/w...res/jump-lists


    תודה רבה לכל העוזרים אשר יצליחו לעלות על פתרון בעיה זו
    תודה!

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל האוואטר של Dano14
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    160
    לייקים
    0
    נקודות
    150
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ככה זה ב Windows 7.
    בסקייפ ..
    אטרף אינו לוח מודעות, כאן לא מפרסמים דברים כאלה, ערוך את חתימתך.

  4. #3
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    100
    לייקים
    1
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    יכול להיות שאתה צודק אבל אצלי זה לא רק בסקייפ זה בכל הרשימות קפיצה הבעיה הזאת

  5. #4
    A Demigod האוואטר של JsT
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    08/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,482
    לייקים
    611
    נקודות
    245
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח בקשר ליקום.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ככה הWindows 7 מוגדר, בכדי לשנות את זה בקלילות רבה אתה עושה ככה:
    הולך לתיקיה בהקובץ של התוכנה נמצא ואז לוחץ עליו קליק ימיני -> מאפינים -> תאימות -> מצב תאימות אתה מסמן בV ובוחר Windows XP SP3
    בברכה,
    חגי.


  6. #5
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    לא חייב XP SP3 אפשר גם ויסטה SP2

  7. #6
    A Demigod האוואטר של JsT
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    08/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,482
    לייקים
    611
    נקודות
    245
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח בקשר ליקום.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ori צפיה בהודעה
    לא חייב XP SP3 אפשר גם ויסטה SP2
    אפשר כל דבר שהוא פחות מ Win7.
    בברכה,
    חגי.


  8. #7
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    100
    לייקים
    1
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    חבר'ה אתם לא קשורים וזה לא עובד וגם אין שום סיבה שזה יעבוד כי רשימת קפיצה עובדת רק ב-WINDOWS 7

  9. #8
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    הנחתי שאתה מחפש דרך לבטל את זה, כניראה שלא הבנתי נכון..
    אוקי שלב שלב..
    כמה זמן הפונקציה הזאת לא עובדת לך?

  10. #9
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    100
    לייקים
    1
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    המון זמן. אני לא זוכר מה הייתה הפעולה האחרונה שעשיתי לפני שזה הפסיק לעבוד פשוט איזה יום עליתי על הנושא וזה התחיל להפריע לי כי אני אוהב את כל הקיצורים שמסדרים אותך כשצריך

  11. #10
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    100
    לייקים
    1
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    יש למישהו מושג?

  12. #11
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    לרוב התוכנות יש אפשרות דרך notification area לשנות את הדברים שדיברת עליהם כמו סטטוס בסקייפ וכאלה

  13. #12
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    100
    לייקים
    1
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    אין אחי זאת בדיוק הבעיה

  14. #13
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי lllo צפיה בהודעה
    אין אחי זאת בדיוק הבעיה
    אחי יש מאה אחוז אני משתמש בskype ויש לי תמיד אם אתה לא סגור על מה זה מרכז ההודעות תגיד ואני אסביר לך

  15. #14
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    שקלת אולי לתוכנות הספצפיות האללו אין רשימת קפיצה?
    תנסה לבדוק אם יש לך עדין רשימת קפיצה ב wmp

  16. #15
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    100
    לייקים
    1
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי avatar123 צפיה בהודעה
    אחי יש מאה אחוז אני משתמש בskype ויש לי תמיד אם אתה לא סגור על מה זה מרכז ההודעות תגיד ואני אסביר לך
    לא אני לא יודע מה זה
    האם זה יפתור לי את הבעיה של רשימת הקפיצה?

    ובקשר לתגובה השנייה
    כן זה לא עובד לי גם WMP

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:27.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,638 | הודעות: 8,214,232 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect