שלום אנשים..
התקנתי את התוכנה malwarebytes . חיפש לי 3 בעיות והסיר.
אחרי שזה אתחל את המחשב קיבלתי הודעה על אמיתות העותק הווינדאוס וכו'.. קיצר אני לא יכול עוד לעבוד עם הווינדאוס.
מה הקשר בכלל של התוכנה malwarebytes אל העותק הלא חוקי של הווינדאוס.
העברתי את כל הקבצים שבכונן C לכונן D דרך מצב בטוח. אם אפרמט את המחשב ואתין ווינדאוס מחדש, האם הקבצים שבכונן D ישמרו לי?
בבקשה זה דחוף כי אני במחשב אחר ולא בבית ואני צריך לדעת מה לעשות.
בתודה גדולה!!..



ציטוט ההודעה