אם יש לי אופיס 2003 מקורי יש לי אפשרות לשדרג אותו ל WINDOWS OFFICE 2007 אם הסריאל המקורי ?
תודה רבה . הכוונה סריאל מקורי של 2003 .
|
|
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
לא לצערי זה מן קטע כזה של מיקרוסופט שתשלם עבור כל שידרוג של תוכנה קיימת.
אבל אתה תמיד יכול לברר כמה יעלה השידרוג זה בדרך כלל עולה פחות מלקנות חדש.
הכתובת לבירורים זה באתר של מיקרוסופט ישראל יש שם טלפון לתמיכה, בהצלחה.
Intel Core 2 quad q6600 | Asus maximus formula | 2X2GB OCZ Reaper-X 800MHZ CL4 | Asus 9800GTX | 6x500GB WD YS | Corsair HX620 |Antec 1200
כנסו לאתגרים החדשים שלנו זאת הדרך הפשוטה ביותר להשיג נקודות!
אתגר זהה את החומרה!
אתגר הכן את המפרט!
אם כבר תחכה עוד חודש ותשדרג לאופיס 2010