היי, קניתי היום מצלמת רשת, אבל היא מקליטה טהכל שחור, וגם כשהיא מצלמת רגיל זה הכל שחור, אבל כשאני מקליט קולות זה עובד מצויין.. מה אני אמור לעשות?!
תודה לעוזרים!
היי, קניתי היום מצלמת רשת, אבל היא מקליטה טהכל שחור, וגם כשהיא מצלמת רגיל זה הכל שחור, אבל כשאני מקליט קולות זה עובד מצויין.. מה אני אמור לעשות?!
תודה לעוזרים!
|
|
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
התקנת את הדרייבר שלה??
מה אני אמור לעשות לעזאזל?!!??!?!!??!?! אה
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
תנסה לשנות את ההגדרות של התוכנה שדרכה אתה מצלם (יענו brightness וכאלה)
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
קודם כל תתחיל בזה שתצא מההסיטרייה שלך!
דבר שני אף אחד פה לא חייב לך כלום שתתחיל לשלם לנו אז תהיה לך את הפרווילגיה להתעצבן עד אז אתה יכול לשבת בשקט!
עכשיו אחרי שהוצאת את הראש מהתחת אתה יכול להתחיל בזה שתתן לנו פרטים על המוצר (דגם ויצרן) ולא פחות חשוב תציין את מערכת ההפעלה שלך
כלים שימושיים: AIDA64 | CPU-Z | Java | Flash Player | Windows Loader | Microsoft Antivirus | חלוקת הדיסק הקשיח | Windows Update
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
אני אוסיף על מה שאורי אמר ואגיד שיעזור אם תביא לנו גם את התוכנה שדרכה מצטלמת התמונה השחורה
נערך לאחרונה על ידי avatar123; 15-05-2010 בשעה 00:36.