קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [הורדה] ScreenCamera 2.2.3.11|הוא פשוט כמו מצלמת רשת
    על ידי -HAIM- בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-02-2011, 14:56
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-11-2010, 20:49
  3. דרייבר מצלמת רשת
    על ידי o ScorpioN o בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-06-2010, 10:07
  4. עזרה|מצלמת רשת
    על ידי yaniv28 בפורום חומרה ומודינג
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-05-2008, 18:35
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-08-2007, 16:41
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

מצלמת רשת

  1. #1
    משתמש מתחיל האוואטר של Apozbar3
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    גיל
    36
    הודעות
    58
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל מצלמת רשת

    היי, קניתי היום מצלמת רשת, אבל היא מקליטה טהכל שחור, וגם כשהיא מצלמת רגיל זה הכל שחור, אבל כשאני מקליט קולות זה עובד מצויין.. מה אני אמור לעשות?!

    תודה לעוזרים!

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    התקנת את הדרייבר שלה??

  4. #3
    משתמש מתחיל האוואטר של Apozbar3
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    גיל
    36
    הודעות
    58
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כן...

  5. #4
    משתמש מתחיל האוואטר של Apozbar3
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    גיל
    36
    הודעות
    58
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה אני אמור לעשות לעזאזל?!!??!?!!??!?! אה

  6. #5
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    תנסה לשנות את ההגדרות של התוכנה שדרכה אתה מצלם (יענו brightness וכאלה)

  7. #6
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    קודם כל תתחיל בזה שתצא מההסיטרייה שלך!
    דבר שני אף אחד פה לא חייב לך כלום שתתחיל לשלם לנו אז תהיה לך את הפרווילגיה להתעצבן עד אז אתה יכול לשבת בשקט!

    עכשיו אחרי שהוצאת את הראש מהתחת אתה יכול להתחיל בזה שתתן לנו פרטים על המוצר (דגם ויצרן) ולא פחות חשוב תציין את מערכת ההפעלה שלך

  8. #7
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    אני אוסיף על מה שאורי אמר ואגיד שיעזור אם תביא לנו גם את התוכנה שדרכה מצטלמת התמונה השחורה
    נערך לאחרונה על ידי avatar123; 15-05-2010 בשעה 00:36.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:27.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,638 | הודעות: 8,214,232 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect