קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [בעיה] בהפעלה של FEAR גירסת הCLONE
    על ידי جܧٹξლąი בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-11-2005, 00:42
  2. הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה
    על ידי DoR TnT בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-10-2005, 16:16
  3. אקסייל פתח קלאן
    על ידי MaRoKaY בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-10-2005, 18:16
  4. יאללה מכבי פתח תקווה!!!!!!!!
    על ידי Snake Man בפורום דיבורים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-10-2005, 18:03
  5. [עזרה] בהפעלה של Worms 4 Mayhem, מישהו הצליח לשחק??
    על ידי Niv-S בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-10-2005, 21:23
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

פתח בהפעלה

  1. #1
    משתמש ותיק האוואטר של YARlN
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    7,114
    לייקים
    0
    נקודות
    113
    משפט מחץ
    MACCABI HAIFA FC
    מין: זכר

    ברירת מחדל פתח בהפעלה

    שלום,
    כשאני נכנס למחשב, נפתחות לי מלא תוכניות , כגון : אייסי, מסנג'ר , אנטי וירוס ועוד...
    ברצוני לחסום את פתיחת התוכניות בהפעלה.
    אז אם מישהו יכול להביא לי מדריך כיצד לעשות את זה אני ישמח מאוד.
    תודה


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    למה אנשים לא קוראים את נעוצים!
    בחיי זאת הפעם האחרונה שאני עונה לאשכול כזה!!

    זה הפורמט לפתיחת אשכול:
    ציטוט נכתב במקור על ידי therider1 צפיה בהודעה
    חשוב-לפני קריאת נושא זה תעברו על חוקי פורום תמיכה טכנית

    בנעוץ זה אפרט על איך צריך לכתוב נושא חדש

    1.כותרת עניינית - יש ליצור כותרת שתביא לתומכים מידע על הבעיה\תקלה\שאלה שלכם. בנוסף לכך תייגו את את הכותרת שלכם: בעיה,עזרה,שאלה וכדומה.

    2.מידע נוסף:
    א.ספקו בהודעתכם את המערכת שאיתה אתם עובדים(xp\vista וכו') וכמה bit המערכת(32\64) [X86=32 BIT] .
    ב. האם המחשב הוא נייח\נייד.
    ג. אם זו שאלה שקשורה לאינטרנט אז באיזה דפדפן אתם משתמשים, האם התקנתם דבר מסויים לפני שהתקלה התרחשה? אם כן ציינו מה הותקן.

    הערה: אם אתם לא יודעים חלק מהמידע הנ"ל, כנסו להתחל>הפעלה>הקישו msinfo32 ואנטר. יופיעו לפניכם פרטי המערכת(אם אתם לא מבינים כלכך מה כתוב שם-אז לצורך העניין הכל חשוב!):


    3.תמונה -תצלום מסך של התקלה יעזור מאוד ויעלה את הסיכוי לפתירת בעייתכם במהירות האפשרית(תמונה אחת שווה אלף מילים). מדריך כיצד לצלם את המסך.


    בעיות נפוצות:
    1. מסך כחול - אם קיבלתם מסך כחול, על מנת שנוכל לעזור לכם ספקו את 2 הדברים הבאים (או לפחות רק את מספר השגיאה-חובה):
    א. מידע על המסך הכחול- מסך כחול כולל כותרת שגיאה,ומספר שגיאה (לפעמים גם קובץ נלווה),תוכלו לראות כאן. ספקו את המידע הזה שנוכל לעזור.
    ב. קובץ שגיאה שנשמר במחשבכם - לאחר שהמחשב שלכם קורס הוא יוצר קובץ בתיקיה:
    C:\windows\minidump בשביל לקבל עזרה טובה יותר העלו את הקובץ מהתיקיה הזאת לשרת ונוכל לנתח אותו(לפעמים יש שמה הרבה קבצים אז תכווצו לראר ותעלו את כולם).

    2. בקשת דרייבר - על מנת שנוכל לתת לכם דרייבר מתאים אנחנו צריכים את הדגם של אותו רכיב. מידע על הרכיבים במחשבכם תוכלו לקבל בעזרת התוכנה החינמית Everest. לחצו למדריך לתוכנה+הורדה.
    הערה: אם אתם צריכים דרייבר לכרטיס קול\כרטיס רשת\USB\הארדיסק ספקו את השם של הלוח אם.
    אתם יכולים גם למצוא את הדרייבר בעצמכם בקלות,מדריך לתוכנה Driver Scanner: לינק.
    נלקח מהנעוץ הזה:
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?p=5036092

    עכשיו בבקשה תביא לי את הפרטים הרלוונטים ואז אני אוכל לעזור לך
    נערך לאחרונה על ידי Ori; 14-05-2010 בשעה 23:14.

  4. #3
    משתמש ותיק האוואטר של YARlN
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    7,114
    לייקים
    0
    נקודות
    113
    משפט מחץ
    MACCABI HAIFA FC
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אוי סליחה לא ראיתי.
    טוב לעניין,
    מערכת הפעלה: Windows 7 32 Bit בעברית.
    המחשב נייח.


  5. #4
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    לחץ על התחל>בשורת החיפוש כתוב Msconfig>שם לך ללשונית הפעלה>בטל את כל התוכנות שאתה לא רוצה שיעלו עם עליית המחשב

    בכל מקרה בתוכנות כמו Icq ושאר הירקות הדומות ממולץ לגשת להגדרות התוכנה ולבטל את האופציה של עליה עם עליית המערכת בנוסף

  6. #5
    משתמש ותיק האוואטר של YARlN
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    7,114
    לייקים
    0
    נקודות
    113
    משפט מחץ
    MACCABI HAIFA FC
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה רבה,
    זה בדיוק מה שחיפשתי.
    אפשר לנעול
    שבת שלום.


  7. #6
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    שמח שיכולתי לעזור נעול

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:27.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,638 | הודעות: 8,214,232 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect