היי, לפני כמה זמן התהפך לי הטולבר של גוגל כאילו לצד שמאל. ואני לא מצליחה להפוך אותו חזרה.. תמונה: איך אנ יהופכת חזרה? תודה
נערך לאחרונה על ידי SkyAgric; 16-05-2010 בשעה 00:16.
לא הבנתי מה הבעיה? מה רע בזה שהוא בצד שמאל?
זה לא נוח .. אי אפשר לשים אותו בצד ימין?
כי הוא באנגלית תורידי אותו בעברית
ארים ראשי, אשא עיני אל ההרים במרחקים וקולי ישמע כזעקה, כתפילת האדם וליבי יקרא מאין יבוא עזרי דובדבן נוב 05 כבוד עד המוות
נכתב במקור על ידי SkyAgric כי הוא באנגלית תורידי אותו בעברית מצוין הבעיה נפתרה!
חוקי הפורום