לילה טוב אטרף!!
לילה שני רצוףףף
לילה טוב אטרף!!
לילה שני רצוףףף
|
|
לילה טוב![]()
לילה טוב אחי !
לילה טוב
זה כבר האשכולילה ה80 של Daimyo
מחר זה ישתנה חעחעחע! XD
![]()
מעבד: I5 760 | לוח אם: H55M-D2H | קירור: BOX |זיכרונות:G-SKILL 4G DDR3 1333MHZ
כרטיס מסך: GTX460| ספק כח: VX450 | אחסון: 250G + 80G | מסך: SAMSUNG T260HD |מערכת קול:Microlab solo 7C
לילה טוב!
לילה שני.. שקל?
לילה טוב.