דומינוס או האט?
נכתב במקור על ידי Mslipknot א.הלהקה שאני מנגן בה.Green Hax(שינינו את השם) מנגנת רוק כבד אינסטרומנטלי עם זמר מעולה.
האט אחי
פורום סקרים? האט.
PsyTrance לשעבר MegaPro לשעבר
האט זה בכלל שאלה?
There's nothing like the Simpsons
האט. דומינוס זה גועל נפש בטעם פלסטיק במחיר מופקע.
משום מה האט לא נתנו לי לבחור בתשלום על המקום אז הלכתי על דומינוס (הזמנתי באינטרנט) אפשר לנעול
האט גם לפעם הבאה אולי דדומינוס אם אתה לא שומר כשר
נכתב במקור על ידי פיליפ משום מה האט לא נתנו לי לבחור בתשלום על המקום אז הלכתי על דומינוס (הזמנתי באינטרנט) אפשר לנעול פעם הבאה בפורום סקרים. נעול.
חוקי הפורום