"בנסיבות שנוצרו בתיק זה, עולה בבירור שההורים ימשיכו לבזות את פסק הדין ולא ישיבו את בנותיהם לבית הספר", כתבו נציגי העמותה שהחלה את הסערה המשפטית. עוד טענו כי המסר של בג"ץ בדבר האפליה הפסולה הושג, ולו בחלקו
לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן...
קרדיט ל-Ynet!
"בנסיבות שנוצרו בתיק זה, עולה בבירור שההורים ימשיכו לבזות את פסק הדין ולא ישיבו את בנותיהם לבית הספר", כתבו נציגי העמותה שהחלה את הסערה המשפטית. עוד טענו כי המסר של בג"ץ בדבר האפליה הפסולה הושג, ולו בחלקו
לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן...
קרדיט ל-Ynet!
* לכול בעיה/שאלה/בקשה,ניתן לפנות אליי לפרטי. *
אתגר פורום עשינו עסק,פרס מטורף!:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=615212
אתגר הכה את המומחה,נקודות קלות מאוד!:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=614090
|
|
תודה על המידע.