Sekindo היא בעצם רשת פרסום ישראלית המבוססת על פתרון ה – patent pending) – Reversed Marketing) – סביבה ידידותית למשתמש, המאפשרת מסחר בזמן אמת של שטחי פרסום אינטרנטיים.
סקינדו שהוקמה בשנת 2006 היא תוכנית שותפים המאפשרת לבעלי האתרים של היום לשים פרסומות שיתאימו לקהל היעד של אתרך. לסקינדו יש כמה שיטות שתוכלו להרוויח כסף דרכם.
שאלה: אני בעל אתר ואני רוצה להרוויח כסף דרך רשת הפרסום סקינדו, מה אני עושה ?
תשובה: מה הבעיה אתה פשוט צריך להירשם, תהליך שלוקח דקות ספורות.
שאלה: איך נרשמים ?
תשובה: במדריך למטה תוכל לראות כמה קל להירשם.
מדריך הרשמה לאתר סקינדו:
דבר ראשון כנסו לכתובת האתר -לחצו כאן להרשמה לאתר סקינדו !
נכנסתם ? יופי כעת אתם בדף ההרשמה שנראה כך:אתם בטח רואים שהכל כאן בעברית אז אני לא אעבור במדריך על כל ההרשמה אלא על חלק ממנה.
שדה שמסומן בכוכבית (*) הוא שדה שחובה להכניס בו מלל.
ראיתם את השורות הללו שמופיעות מעל הבלוק של פרטי המשתמש:
עבור בעלי אתרים פרטים אלו יהוו הפרטים לתשלום ולמשלוח השיק – זה אומר שבעל אתר פרטי, לא חברה ישתמש בפרטים שהוא הכניס לקבלת משלוח השיק בעת קבלת התשלום.
עבור מפרסמים פרטים אלו יהוו הפרטים לחשבונית המס שתונפק – זה אומר שמישהו שמעוניין לפרסם באמצעות סקינדו, הפרטים שהכניס יהוו הפרטים לחשבונית המס שתונפק.
כמה דברים חשובים בנוגע להרשמה:
*חובה לרשום דואר אלקטרוני שיש לכם גישה אליו ושהוא פרטי שלכם.
*סיסמא, כמובן וברור לכם שהיא צריכה להיות קשה ובעלת אותיות ומספרים.
*חובה לרשום טלפון אמיתי.
*חובה לרשום מספר בית רחוב, ועיר אמיתיים.
*חשוב לקרוא את תנאי השימוש.
-אם אתם בעלי חברה אתם הכניסו את שם החברה בשדה המתאים ואם לא אז פשוט השאירו ריק.
-זכרו דברים אלה חשובים ואל תשחקו אם סקינדו אם ברצונכם לעשות כסף.
לחצו על הריבוע (סמנו בוי) אם קראתם ואישרתם את תנאי השימוש.
אוקיי נרשמתם בהצלחה, כעת לכו אל חשבון האימייל שלכם ואשרו את הרשמתכם דרך הדואר.
לאחר שאישרתם את ההרשמה תיהיה לכם גישה לפאנל הניהול של סקינדו.
פאנל הניהול נראה כך:
אם נרשתם בתור מפרסמים גשו לפאנל הניהול של המפרסמים (הבלוק האדום) ואם אתם בעלי אתרים שמעוניינים להציב פרסומות באתרכם גשו לפאנל הניהול של בעלי האתרים (הירוק).
נתחיל בפאנל של המפרסמים. (אם אתם אינכם מפרסמים ורוצים לדלג ישר למדריך על פאנל הניהול של בעלי האתרים רדו למטה.)
פאנל למפרסמים
טוב אז אתם מפרסמים ואתם רוצים להוסיף פרסומת חדשה מה אתם עושים ?
1.נכנסים לקישור "הוסף פרסומת חדשה"
לפני הוספת הפרסומת הראשונה עליכם לעדכן את פרטי כרטיס האשראי ומספר העוסק שלך במערכת (לטובת רישום על החשבונית).
מטעמי אבטחה סקינדו יחייבו את כרטיסך בסכום חד פעמי של 1$.
לחצו על עדכן פרטים והמשיכו משם, זאת כבר לא בעיה.
2.נעבור לקישור הבא שנקרא "ניהול הקמפיינים שלי"
כנסו לניהול הקפיינים ותקבלו דף כזה:
זוהי מערכת ניהול הקמפיינים למפרסמים.
כאן כל מפרסם שמשתמש בסקינדו יכול לראות את העליות והירידות ברווחים שלו. המערכת קלה, נוחה וברורה.
3.בקישור השלישי "בקשות ממתינות מבעלי אתרים" תוכלו לראות את כל הבקשות לפרסום שבעלי אתרים מבקשים.
גם שם כל מפרסם ממוצע יוכל להתמצא.
4.בקישור הרביעי "ארגז הכלים" תוכלו לארגן את הכל למשל לבדוק תקינות של פרסומות ופלאש ולהשתמש בקוד למדידת לידים וכו'.
5.בקישור החמישי והאחרון, בתור מפרסמים תוכלו להזמין עיצוב פרסומת ולא לעשות עבודה קשה, כמובן שזה עולה כסף, ולא מעט.
פאנל ניהול לבעלי אתרים
טוב אז אתם בעלי אתר פרטי ואתם רוצים להרוויח כסף בעזרת סקינדו, מה אתם עושים ?
טוב אז תכירו את הפאנל ניהול של בעלי האתרים באתר סקינדו נתחיל בקישור הראשון -
1.הוסף שטח פרסום – מה זה ?
בעל אתר יקר, בעזרת תהליך זה תוכל לגשת למאגר הפרסומות ולבחור את הפרסומות הממוקדות ביותר עבור שטח הפרסום שלך.
לאחר בחירת פרסומות לשטח הפרסום, המפרסמים בהם בחרת יקבלו הודעה ויתבקשו לאשר או לסרב לבקשה שלך.
אם הבקשה תאושר תקבל מידע ותתפרסם.
כמה דברים חשובים לגבי הוספת שטח פרסום.
*פרסום לינקים ישירים – באם רצונך לעשות שימוש בלינקים ישירים על מנת להפנות לעמודי הנחיתה של המפרסמים, עליך להגדיר שטח פרסום מסוג 'לינק ישיר' באופן חד פעמי, ולאחר מכן תוכל לבחור את כל פרסומות הלינק בהן תרצה לעשות שימוש.
*פרסום באנרים – בסיום התהליך תקבל קוד עבור שטח הפרסום שהגדרת. אנא שתול את קטע הקוד שתקבל במיקום המתאים באתר שלך וסקינדו תציג פרסומות בשטח הפרסום.
*חשוב מאוד שתדייק בבחירת הקטגוריות ומאפייני הקהל שלך בתהליך זה.
2.ניהול שטחי הפרסום שלי –
ממש כמו אזור ניהול הקמפיינים שלי כאן תוכלו לנהל את שטחי הפרסום שלכם בקלות באמצעות מערכת נוחה וקלה.
3.מאגר הפרסומות של סקינדו
הגענו לחלק המעניין, באמצעות אזור זה תוכלו לבחור פרסומות שתוכלו לשים באתרכם.
כאן תבחרו פרסומות המתאימות לקהל היעד שלכם.
תמונה:
כמו שאמרתי החיפוש מאפשר לכם לבחור איזה פרסומת שתרצו שתתאים לקהל היעד שלכם.
4.בקשות פרסום ממתינות – אחרון חביב.
כאן כמו במפרסמים תוכלו לאשר בקשות פרסום.
______________________________________________________________________ __________
סיימנו לעבור על הפאנל ניהול של המשתמש, אני מקווה שעקבתם טוב כי זה היה חשוב !
כעת נעבור על משהו די חשוב, באיזה שיטה תרצו להרוויח את הכסף:
עברנו על זה מקודם ואמרנו שבאפשרותנו לבחור פרסומות שיתאימו לקהל היעד שלנו, כעת נפרט יותר.
CPM – מחיר לאלף צפיות. לדוגמה: 20 אגורות לכל 1000 צפיות בדף שבו מופיעה הפרסומת.
CPC – מחיר להקלקה. לדוגמה: 20 אגורות לכל לחיצה על הפרסומת (הקלקה).
CPL – מחיר לליד. לדוגמה: 20 ש"ח לכל מילוי פרטים.
CPA – מחיר לפעולה. לדוגמה: 20 ש"ח להורדת קובץ.
CPS – מחיר למכירה. לדוגמה: 20% ממכירה של מוצר בשווי 1000 ש"ח – 200 ש"ח.
______________________________________________________________________ __________
*המדריך נכתב על ידי ואין להעתיקו בלי אישור ממני.
-מקווה שנהנתם ולמדתם משהו חדש.
שקד.









ציטוט ההודעה

