אחרי הרבה זמן שלא עיצבתי
זה מהיום
וכל השאר מהתקופה שהייתי די פעיל
מה חושבים?
אחרי הרבה זמן שלא עיצבתי
זה מהיום
וכל השאר מהתקופה שהייתי די פעיל
מה חושבים?
|
|
אפשר תמונה מקורית ? לראות מה עשית בחתימה הזו..
בכ"מ, כל החתימות יפות, צבעים טובים רק לפעמים יש לך מין תקיעות כאלה בחתימה.. כמו בטקסט החתימה הראשונה..
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת !
אויש תעשו טובה אנשים אתם מגיבים לפי מה שאחרים אומרים ואין לכם אפילו חוות דעת משלכם(חוץ מ COLDJOKER שהגיב)
אי אפשר ליהיוות כאלה ספאמרים , אין גבול?
לנושא
לא יודע מה ואיך .. אבל אתה עושה אפקט מסוים שהורס את כל החתימה..
כמו מין נקודות שלג כאלה?
בקיצור שאתה עושה תאפקט הזה החתימה ניראת לא נקייה... \ או שהאיכות חרא..
שפר מסגרת בכולם.. פשוט מידי= לא יפה
שפר ניק.. פשוט מידי= לא יפה
יש בעיות עם התאורה בכולם
בהיר יותר מידי\כהה יותר מידי
ובאמת מעניין ליראות איזה אפקטים הוספת.. כי אני לא רואה דיי הרבה..
יפה ממבט ראשונה סך הכל
תשתפר..
יש מדריך לחתימה שלי.. אתה תצליח להכין אותו
בהצלחה אחי!
אשכול החתימות הגדול שלי - חתימות מתחילת קריירת העיצוב שליתגיבו חופשי...
תודה על התגובות...
כל מי שביקש תמונות אז תבינו שאין לי את התמונות כי את החתימות האלה חוץ מהראשונה עשיתי לפני שנה+
יפות מאוד אחי, אהבתי את הTIGER במיוחד.
The trust of the innocent is the liar's most useful tool.
מסגרת אתה שפ אותה פשיטות ומחפף אים אתה רוצה מסגרת תשקיע בה
יש בחתימות שלך איזה משהוא שהורס איזה מין אפקט אבל בזה של הטיגריס לא היא בגלל זה יצא לך כל כך טוב..
אחלה עבודות, יש משהו מיוחד בהן.
.אין על הנוסטלגיות שלי.
גרפיקה ועיצוב אתרים | חתימות וסמלים | פלאש ואנימציה
תמיכה גרפית | מדריכים גרפיים | כלים ועזרים למעצב