קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. חדש באזור , כמה עבודות .
    על ידי ShiloDesign בפורום גרפיקה ועיצוב אתרים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 02-11-2010, 16:15
  2. חדש פה..הנה כמה עבודות
    על ידי yochke בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 31-01-2010, 20:22
  3. חדש פה + כמה עבודות
    על ידי ranoz11 בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05-03-2009, 17:43
  4. כמה עבודות שלי ,חדש פה :)
    על ידי NatiStYlE בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-12-2008, 14:18
  5. [פרסום] חדש פה, כמה עבודות שלי.
    על ידי zunorp בפורום גרפיקה ועיצוב אתרים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-10-2008, 11:04
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

חדש פה כמה עבודות...

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    42
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל חדש פה כמה עבודות...

    אחרי הרבה זמן שלא עיצבתי
    זה מהיום


    וכל השאר מהתקופה שהייתי די פעיל






    מה חושבים?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע האוואטר של MaximumRed
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    4,833
    לייקים
    93
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    אפשר תמונה מקורית ? לראות מה עשית בחתימה הזו..
    בכ"מ, כל החתימות יפות, צבעים טובים רק לפעמים יש לך מין תקיעות כאלה בחתימה.. כמו בטקסט החתימה הראשונה..
    אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת !

  4. #3
    משתמש משקיע האוואטר של gtalst
    שם פרטי
    Alex
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    גיל
    33
    הודעות
    3,182
    לייקים
    2
    נקודות
    30
    משפט מחץ
    סדום והמורה...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחלה חתימות במיוחד אהבתי את השלישית...

  5. #4
    משתמש מתחיל האוואטר של Kithc
    שם פרטי
    נועה(;
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    הודעות
    206
    לייקים
    0
    נקודות
    715
    משפט מחץ
    קובאנגהה (;
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    חתימות טובות !
    אהבתי במיוחד את זאת של הנמר

  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של -Niran-
    שם פרטי
    נירן
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    32
    הודעות
    648
    לייקים
    6
    נקודות
    526
    משפט מחץ
    תנו חיוך , הכל לטובה (;
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אויש תעשו טובה אנשים אתם מגיבים לפי מה שאחרים אומרים ואין לכם אפילו חוות דעת משלכם(חוץ מ COLDJOKER שהגיב)
    אי אפשר ליהיוות כאלה ספאמרים , אין גבול?

    לנושא

    לא יודע מה ואיך .. אבל אתה עושה אפקט מסוים שהורס את כל החתימה..
    כמו מין נקודות שלג כאלה?
    בקיצור שאתה עושה תאפקט הזה החתימה ניראת לא נקייה... \ או שהאיכות חרא..
    שפר מסגרת בכולם.. פשוט מידי= לא יפה
    שפר ניק.. פשוט מידי= לא יפה
    יש בעיות עם התאורה בכולם
    בהיר יותר מידי\כהה יותר מידי
    ובאמת מעניין ליראות איזה אפקטים הוספת.. כי אני לא רואה דיי הרבה..
    יפה ממבט ראשונה סך הכל
    תשתפר..
    יש מדריך לחתימה שלי.. אתה תצליח להכין אותו
    בהצלחה אחי!
    אשכול החתימות הגדול שלי - חתימות מתחילת קריירת העיצוב שלי
    תגיבו חופשי...

  7. #6
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    36
    הודעות
    88
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נחמד.

  8. #7
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    Michael
    תאריך הצטרפות
    04/2010
    גיל
    35
    הודעות
    984
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    You can do anything you set your mind to
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חתימות מעולות יש לך עבודה מעולה עם תמונות רק טקסט, ניקים לא משהו.
    צריכים -
    חנות וירטואלית/אתר אינטרנט/עיצוב מעולה
    במחירים זולים וטובים ?
    פנו אליי בהודעה פרטית


  9. #8
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    42
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה על התגובות...
    כל מי שביקש תמונות אז תבינו שאין לי את התמונות כי את החתימות האלה חוץ מהראשונה עשיתי לפני שנה+

  10. #9
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    705
    לייקים
    4
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יפות מאוד אחי, אהבתי את הTIGER במיוחד.
    The trust of the innocent is the liar's most useful tool.


  11. #10
    משתמש מתחיל האוואטר של ekoyuval
    שם פרטי
    יובל
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    28
    הודעות
    89
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מסגרת אתה שפ אותה פשיטות ומחפף אים אתה רוצה מסגרת תשקיע בה
    יש בחתימות שלך איזה משהוא שהורס איזה מין אפקט אבל בזה של הטיגריס לא היא בגלל זה יצא לך כל כך טוב..

  12. #11

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 12:54.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,553 | הודעות: 8,214,147 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect