קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [תקציר משחק - כדורסל] ישראל - לטביה 88:110 | 8.8 | מוק' אליפות אירופה
    על ידי -NiR- בפורום ספורט מדיה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-08-2010, 18:59
  2. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-10-2005, 02:52
  3. פינק פלויד מגיעים לישראל?
    על ידי Meshuggah בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 23-09-2005, 13:45
  4. סוף סוף הגיע ה5 מגה לישראל...
    על ידי Jacoby בפורום דיבורים
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 20-09-2005, 15:16
  5. [הימור] לטביה - ישראל (3+) - עד 1000 נק'
    על ידי Shaked בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 22:51
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

88:110 לישראל על לטביה בהיכל

  1. #1
    משתמש ותיק האוואטר של YARlN
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    7,114
    לייקים
    0
    נקודות
    113
    משפט מחץ
    MACCABI HAIFA FC
    מין: זכר

    ברירת מחדל 88:110 לישראל על לטביה בהיכל

    מוק' אליפות אירופה: מי שחשב שהנבחרת תלויה בכספי טעה. שחקן ה-NBA כיכב עם 21 נק', אך גם הלפרין (18), בלות'נטאל (17) ואליהו הצטיינו.





    דעה אישית:
    משחק פשוט מעולה של הנבחרת שלנו , התפוצצו על הנבחרת הלטבית המסכנה .
    אם הנבחרת תמשיך להציג את היכולת הנהדרת הזאת , אני לא רואה סיבה שלא נעפיל ליורובאסקט .

    לכתבה המלאה



  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד
    I'm Sexy and i know it
    האוואטר של Display
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    16,637
    לייקים
    1596
    נקודות
    2,060
    משפט מחץ
    ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎

    ברירת מחדל

    משחק נהדר של הנבחרת!
    ספוילר:

    כוסון השנה לשנת 2012 הוא מפקח משחקי ספורט Display!


  4. #3
    מנהל ראשי האוואטר של Old Lady
    שם פרטי
    Oshri
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    34
    הודעות
    13,851
    לייקים
    1116
    נקודות
    550
    משפט מחץ
    Sometimes you have to serve to lead
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כל הכבוד לנבחרת שלנו.!ממש גאווה לאומית.
    אם לא הכדורגל,יש את הכדורסל

  5. #4
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פשוט היה תענוג לצפות בטלויזיה אתמול.שיבק תותח,הוא החליף הרבה שחקנים ברבע הראשון אבל זה השתלם לנו מאוד עם רבע התקפי יוצא דופן לכדורסל האירופאי D:

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 18:16.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,622 | הודעות: 8,214,216 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect