מי לדעתכם הדרים טים של אירופה??
אני מתכוון לא רק מי שמשחק באירופה מי שבכלל אירופאי.
רכז:טוני פארקר (צרפת)
חצי פינה: שאראס (ליטא)
חצי פינה: לול דנג (בריטניה)
גבוה: פאו גאסול (ספרד)
גבוה: דירק נוביצקי (גרמניה)
מי אתם אומרים?
מי לדעתכם הדרים טים של אירופה??
אני מתכוון לא רק מי שמשחק באירופה מי שבכלל אירופאי.
רכז:טוני פארקר (צרפת)
חצי פינה: שאראס (ליטא)
חצי פינה: לול דנג (בריטניה)
גבוה: פאו גאסול (ספרד)
גבוה: דירק נוביצקי (גרמניה)
מי אתם אומרים?
נערך לאחרונה על ידי Origin; 16-08-2010 בשעה 03:31.
|
|
אתה מסטול אחו שרמוטה אה אחי..
PG קלדרון (ספרד)
SG נאברו (ספרד)
SF פרננדז (ספרד)
PF גאסול (ספרד)
C יאו מינג (סין)
אתה בנית חמישייה של שני PF היו קורעים אותך חופשי בצבע.. זה שלישראל הולך עם PF מול מונטנגרו לא אומר שזה באמת טוב!