קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-03-2010, 17:43
  2. [דיון] משחקים כדורסל בקבוצה?
    על ידי BlacK MamBa בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-08-2009, 12:46
  3. [דיון] מירוץ למיליון vs משחקים כדורסל.
    על ידי .Eliran בפורום המירוץ למיליון (The Amazing Race)
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 01-02-2009, 18:42
  4. אתם משחקים כדורסל ?
    על ידי snopkin בפורום כדורסל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-12-2007, 18:30
  5. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-11-2007, 07:47
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

משחקים כדורסל?

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של Origin
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    הודעות
    2,182
    לייקים
    15
    נקודות
    326
    מין: זכר

    ברירת מחדל משחקים כדורסל?

    אתם משחקים כדורסל?
    בשכונה\בקבוצה\בכלל לא

    משחק ב:קבוצה\שכונה
    אימונים\מספר פעמים שאני משחק בשבוע:
    עמדה:
    כמה זמן אני משחק במשחק:


    שלי:

    משחק ב:קבוצה
    אימונים בשבוע:5-6
    עמדה-רכז\גארד
    כמה זמן אני משחק במשחק:עונה שעברה שיחקתי בממוצע 28-34 דקות במשחק




  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    31
    הודעות
    4,800
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סחתיין איפה אתה משחק?
    אני משחק בשכונה עם חברים - הכי כיף, לא צריך להשקיע 100 שעות בשבוע על אימונים..



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 865 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינק לא ישמר.

    http://up351.siz.co.il/up2/t1n02ymqydoy.jpg



  4. #3
    מורחקים
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    04/2010
    הודעות
    146
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כן אני משחק

  5. #4
    מורחקים
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    06/2010
    הודעות
    1,993
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    פוסטים בבלוג
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    משחק ב:קבוצה
    אימונים בשבוע:4 ומתאמן גם עם עצמי ועם חברים
    עמדה-גארד / פורוורד
    כמה זמן אני משחק במשחק:20 דקות ומעלה למשחק אבל זה היה בגלל שחובה לתת לכל השחקנים לשחק עד 8 דקות אז לקחו לי דקות.
    השנה זה בלי החוק הזה.

  6. #5
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עוד לא סגור על זה..שנה שעברה שיחקתי בקבוצה ויובשתי על הספסל בגלל שהמאמן שנא אותי.
    אני גארד אגרסיבי ואתלטי ועושה בעיקר בהגנה,כסחן לא נורמלי[יעידו כמה שחקנים שנתקעתי בהם בעונה שעברה XD]

  7. #6
    מנהל כסף ברשת האוואטר של Strider
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    הודעות
    2,606
    לייקים
    135
    נקודות
    517
    משפט מחץ
    Talk never cooks rice.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שיחקתי בעברי אבל עכשיו לא.

  8. #7
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    תם סג
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    183
    לייקים
    0
    נקודות
    60
    משפט מחץ
    היי . (:
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    משחק ב:קבוצה
    אימונים\מספר פעמים שאני משחק בשבוע: 6 בערך ..
    עמדה: 3 - 4
    כמה זמן אני משחק במשחק: עוד לא התחילו משחקים אבל עונה שעברה .. 25 - 35 דק' .
    .

    Kobe Bryant - The name and the legent

  9. #8
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    גיל
    35
    הודעות
    22
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בטח משחק בקבוצה, 2- 4 אימוניםבשבוע עמדה 1 - 2, ואני משחק כעשר שנים.

  10. #9
    משתמש מתחיל האוואטר של SlamDunk
    שם פרטי
    עדן
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    גיל
    33
    הודעות
    68
    לייקים
    0
    נקודות
    460
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    משחק בשכונה עם חברים!!

  11. #10
    משתמש כבוד
    One Shot One Kill

    תאריך הצטרפות
    08/2010
    הודעות
    10,939
    לייקים
    1273
    נקודות
    1,034
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בשכונה כשמתחשק
    מי שרוצה ליצור קשר מוזמן לשלוח ה"פ/מייל

  12. #11
    משתמש ותיק האוואטר של Inception
    שם פרטי
    גיא
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    גיל
    33
    הודעות
    7,080
    לייקים
    7
    נקודות
    1,800
    משפט מחץ
    "אם בחורה לא עומדת על שלה, שתשב על שלי".
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא משחק,
    אני בכלל יש לי תופעה מוזרה, אני יותר אוהב לראות משחקי כדורסל, אבל לשחק אך ורק כדורגל.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:48.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect