אתם משחקים כדורסל?
בשכונה\בקבוצה\בכלל לא
משחק ב:קבוצה\שכונה
אימונים\מספר פעמים שאני משחק בשבוע:
עמדה:
כמה זמן אני משחק במשחק:
שלי:
משחק ב:קבוצה
אימונים בשבוע:5-6
עמדה-רכז\גארד
כמה זמן אני משחק במשחק:עונה שעברה שיחקתי בממוצע 28-34 דקות במשחק
אתם משחקים כדורסל?
בשכונה\בקבוצה\בכלל לא
משחק ב:קבוצה\שכונה
אימונים\מספר פעמים שאני משחק בשבוע:
עמדה:
כמה זמן אני משחק במשחק:
שלי:
משחק ב:קבוצה
אימונים בשבוע:5-6
עמדה-רכז\גארד
כמה זמן אני משחק במשחק:עונה שעברה שיחקתי בממוצע 28-34 דקות במשחק
|
|
משחק ב:קבוצה
אימונים בשבוע:4 ומתאמן גם עם עצמי ועם חברים
עמדה-גארד / פורוורד
כמה זמן אני משחק במשחק:20 דקות ומעלה למשחק אבל זה היה בגלל שחובה לתת לכל השחקנים לשחק עד 8 דקות אז לקחו לי דקות.
השנה זה בלי החוק הזה.
עוד לא סגור על זה..שנה שעברה שיחקתי בקבוצה ויובשתי על הספסל בגלל שהמאמן שנא אותי.
אני גארד אגרסיבי ואתלטי ועושה בעיקר בהגנה,כסחן לא נורמלי[יעידו כמה שחקנים שנתקעתי בהם בעונה שעברה XD]
משחק ב:קבוצה
אימונים\מספר פעמים שאני משחק בשבוע: 6 בערך ..
עמדה: 3 - 4
כמה זמן אני משחק במשחק: עוד לא התחילו משחקים אבל עונה שעברה .. 25 - 35 דק' .
.
Kobe Bryant - The name and the legent
בטח משחק בקבוצה, 2- 4 אימוניםבשבוע עמדה 1 - 2, ואני משחק כעשר שנים.
משחק בשכונה עם חברים!!
בשכונה כשמתחשק
מי שרוצה ליצור קשר מוזמן לשלוח ה"פ/מייל
לא משחק,
אני בכלל יש לי תופעה מוזרה, אני יותר אוהב לראות משחקי כדורסל, אבל לשחק אך ורק כדורגל.