מי אתם חושבים השחקן המצטיין בכל תחום
זה שלי:
נקודות-קובי ברייאנט
הגנה-קווין גארנט
קליעות-ריי אלן
רכז-סטיב נאש
התקפה-לברון ג'יימס
ווינר-קובי ברייאנט
כסחן-ג'ייסון ריצ'ארדסון
משחק קבוצתי-סטיב נאש
ריבאונד-אמארה סטודמייר
קלאצ'ר-קובי ברייאנט
שחקן מבוזבז-טרייסי מגריידי
שחקן עם ראש טוב-סטיב נאש
מה אתם חושבים?




ציטוט ההודעה