http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=654291
מה עשיתי עכשיו? כולה דיברתי על היום שהיה לי זה הכול, אז הייתי בבית ספר ודיברתי על זה מה הקשר לדיון בנעוץ? אני אספר בנעוץ את מה שהיה לי? בשביל מה? הנעוץ זה על שנת הלימודים לא על היום שהיה לי.
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=654291
מה עשיתי עכשיו? כולה דיברתי על היום שהיה לי זה הכול, אז הייתי בבית ספר ודיברתי על זה מה הקשר לדיון בנעוץ? אני אספר בנעוץ את מה שהיה לי? בשביל מה? הנעוץ זה על שנת הלימודים לא על היום שהיה לי.
|
|
בטיפול.