עברתי לא מזמן את המסלול של הנדסה יחידת יהלו"ם.מזל טוב יהיה נחמד חחח...
בקיצור אני לא יודע כמה דיבורם יש על היחידה הזאת מה אתם אמרים לעבור ממנה למשהו אחר יש משו יותר שווה.????
כן אני מורעל...אני יודע שאני אשאר ביחידה עוד איזה חצי שנה אבל מה אתם אומרים יש יזו יחידה ששוה לעבור אליה...לא מיוחדות.!
נ.ב שאלה מפגרת אבל בכל זאת שאלה.



ציטוט ההודעה
