ב21/10 תפתח עונת הירוליג לשנת 2010/11. להלן חילוק הקבוצות לשלב הבתים:
בית א':
פרטיזן בלגרד
מכבי תל אביב
ז'לגיריס קובנה
קאחה לבוראל ויטוריה
פרוקום גדיניה
בית ב':
ריאל מדריד
מלאגה
אולימפיאקוס
רומא
באמברג
בית ג':
ריטאס וילנה
ציבונה זאגרב
ברצלונה
סיינה
פנרבחצ'ה אולקר
שולה
בית ד':
צסק"א מוסקבה
אולימפיה לובליאנה
ולנסיה
מילאנו
אפס פילזן
פאנתינאיקוס
-------------
למכבי,בית לא קשה במיוחד,ויטוריה היא המסכונת בבית, אבל בגדול למכבי לא אמור להיות בעיה לעלות לשלב הבא (Top 16)
לדעתי בית ד' הוא החריף ביותר.. הולך להיות שם fight רציני.
שיהיה בהצלחה למכבי.
המשחק הראשון של מכבי ב21/10(יום חמישי) נגד ויטוריה.



ציטוט ההודעה