אם אני רוצה להתגייס ליחידות המובחרות כמו דובדבן שייטת 13 מטכ"ל אגוז וכו'.
בתקווה שיש מקום ביחידות האלו
אילו קריטריונים אני צריך בשביל להיות בין הנבחרים?
[אני יודע שיש הרבה זמן אבל אני רוצה כבר לדעת מעכשיו]
תודה רבה!
אם אני רוצה להתגייס ליחידות המובחרות כמו דובדבן שייטת 13 מטכ"ל אגוז וכו'.
בתקווה שיש מקום ביחידות האלו
אילו קריטריונים אני צריך בשביל להיות בין הנבחרים?
[אני יודע שיש הרבה זמן אבל אני רוצה כבר לדעת מעכשיו]
תודה רבה!
פורום: כושר ופיתוח הגוף
יש צורך בהרשמה
פורום: Hattrick
אין צורך בהרשמה!
|
|
כדי להתקבל, כלומר להגיע ליחידה, חשובות התכונות הבאות:
קור רוח, ביטחון, סף שבירה מנטלי גבוה, כושר.
אפשר להגיד שאפילו לפי הסדר הנוכחי. כמובן גם שכל דרוש![]()
שכל זאת אומרת ציונים?או היגיון במקרים מסויימים.
אם הגיבוש לא נחשב לטוב אז אני הולך ל-669,שלדג?
ואיך אני מודיע שאני רוצה להגיע לשייטת 13 נגיד?
-מה זה מגלן אגוז?
[סליחה על החפירה!]
מודה מאוד למי שיענה!
נערך לאחרונה על ידי Mosko95; 10-10-2010 בשעה 20:47.
פורום: כושר ופיתוח הגוף
יש צורך בהרשמה
פורום: Hattrick
אין צורך בהרשמה!