זה שיר שמשמיעים בסירטונים של קשורים לצבא
הוא בעיברית
תנו לי את כל השירים שאתם מכירים בפרטי שקשורים לזה (לא של הראל סקעת מעלות )
שמעתי אותו לפני כמה ימים אני חושב שזה היה להקה או שזה היה זמר (לא זמרת!)
מעצבן אותי שאני לא זוכר אותו ובא לי לשמוע אותו
זה שיר שמשמיעים בסירטונים של קשורים לצבא
הוא בעיברית
תנו לי את כל השירים שאתם מכירים בפרטי שקשורים לזה (לא של הראל סקעת מעלות )
שמעתי אותו לפני כמה ימים אני חושב שזה היה להקה או שזה היה זמר (לא זמרת!)
מעצבן אותי שאני לא זוכר אותו ובא לי לשמוע אותו
GShock
|
|
זה אולי?
מנהל פורום סקרים לשעבר,פרשתי!
------------------------------------------------------
לא ..
ניראה לך שאני לא יזכור שיר כזה
זה שיר פחות או יותר לא ממש משמיעים אותו הרבה או שהוא פורסם לפני הרבה זמן (הווא לא חדש)
GShock
אא אוקיי ,
אתה יכול לתאר לי איזה פרסומת הוא היה?
מנהל פורום סקרים לשעבר,פרשתי!
------------------------------------------------------
שמעתי את השיר ...
זה היה בטקס השבעה של אחי..
אני זוכר שזה היה שיר עצוב כזה וגבר שר אותו
GShock
זה אוליי?
מנהל פורום סקרים לשעבר,פרשתי!
------------------------------------------------------
לא זה לא זה ...
GShock