הורדתי והתקנתי את השחק נכנסתי לזה וזה תקוע לי במסך שחור ומלבן שכתוב בו out of range זה המסך כתב זה וגם ניסתי לצלם לכם תמונה עשית print screen שמתי בצייר וזה הראה לי את המסך רגיל עם כל ההתחברות ואז חזרתי למשחק וזה עדין הראה לי את המסך השחור פעם היתי משחק וזה עבד לי






