מי לדעתכם תיהיה הקבוצה הבאה שהאוהדים יפתחו(כמו הפועל אוסישקין ת"א)?
לדעתי נהריה יכולה להתפרק וגם חולון יכולה להכנס למשבר.
מי לדעתכם תיהיה הקבוצה הבאה שהאוהדים יפתחו(כמו הפועל אוסישקין ת"א)?
לדעתי נהריה יכולה להתפרק וגם חולון יכולה להכנס למשבר.
|
|
הקבוצה היחידה שבליגת העל שבדרך לשם זאת חולון.
היא נמצאת במשבר כלכלי קשה מאוד השנה ואני לא רואה אותה מצליחה לצאת מזה, למרות שהיא יחסית התאוששה בזמן האחרון.