מי שרוצה להיות שותף שלי למרות שאין לי כול כך דברים(פרצו לי היום) אבל יש לי ידע בנטים והכול רצוי שידע לעשות נטים ולדעת לשחק לא חייב משהו להשקיע מכוון שגם לי אין תדברו איתי אם אתם רוצים
מי שרוצה להיות שותף שלי למרות שאין לי כול כך דברים(פרצו לי היום) אבל יש לי ידע בנטים והכול רצוי שידע לעשות נטים ולדעת לשחק לא חייב משהו להשקיע מכוון שגם לי אין תדברו איתי אם אתם רוצים
|
|
אני מוכן תפתח שחקן בברואה ודבר איתי הכי חשוב תתחיל לעבוד אל נטים (אני גרוע בזה)
אני ממש טוב בלעלות רמות (רמה 70 תוך 3~4 ימים)
דבר איתי![]()
אם בא לך סבבה
יש לי שחקן בבלוקן עם טיפה דברים
נערך לאחרונה על ידי אור2604; 23-01-2011 בשעה 17:46.
וואלה אני לא אוהב תעולם בלוקאן בא לך ברואה ????
אני םשוט מכיר שם מלא ילדים
סבבה
בא לך אני יפתח תעלה טיפה רמות
נערך לאחרונה על ידי אור2604; 23-01-2011 בשעה 18:30.