Explorer / Hero / Resistance / Cygnus ?
אני אוהב את הסיגנוס אבל הם רק עד 120 .
אני אוהב את הרסיסטנס כי הם סוסים ויפים .
אני והב את ה Hero בגלל האראן .
ואת האקספלורר בגלל הדואל בלייד ...
אני לא יודע מה יותר![]()
דיון מהנה.
Explorer
Cygnus
Hero
Rsistance
|
|
כמובן שמכאניק ...
כן כן ז השחקן שלי במייפל סטורי
Recistance בגלל החוזק והיופי של הסקילים.