מישהו יודע איפה מוצאים בעירה הגנבים את הרכבת ? אני לא מוצא אותו ...
ואפשר ברמה 30 לנסוע בכלל ברכבת ?
מישהו יודע איפה מוצאים בעירה הגנבים את הרכבת ? אני לא מוצא אותו ...
ואפשר ברמה 30 לנסוע בכלל ברכבת ?
נערך לאחרונה על ידי shahar12345; 24-01-2011 בשעה 22:33.
כן כן ז השחקן שלי במייפל סטורי
|
|
הפורטל הכי שמאלי בKerning . למעלה.
אוקיי תודה אפשר לנעול.
כן כן ז השחקן שלי במייפל סטורי
~ננעל~...