אחרי קצת יותר מחצי עונה בNBA מי לדעתכם תיהיה האלופה?
מצד אחד מיאמי עם הסגל הכי טוב אבל היא לא מספקת את הסחורה העונה.
גם בוסטון פתחה טוב את העונה אבל לאט לאט הידרדרה.
בינתיים נראה שסן אנטוניו ודאלאס הכי טובות והיחידות שלא הושפלו באמת.
אחרי קצת יותר מחצי עונה בNBA מי לדעתכם תיהיה האלופה?
מצד אחד מיאמי עם הסגל הכי טוב אבל היא לא מספקת את הסחורה העונה.
גם בוסטון פתחה טוב את העונה אבל לאט לאט הידרדרה.
בינתיים נראה שסן אנטוניו ודאלאס הכי טובות והיחידות שלא הושפלו באמת.
|
|
סן אנטוניו מצוינים.
נראה לי הם.