קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] איזה שחקן NBA הייתם רוצים בקבוצה שלכם ?
    על ידי Michael בפורום כדורסל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-08-2011, 01:07
  2. איזה שחקן אני יפתח?
    על ידי -Dorz- בפורום Lineage II
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 25-02-2006, 12:45
  3. טוב אני חייב המלצה איזה שחקן לבחור?
    על ידי Offer בפורום Lineage II
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 19-02-2006, 19:29
  4. איזה שחקן אתם אוהבים ?
    על ידי -Dorz- בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 30-11-2005, 19:41
  5. איזה מגניב הבצפר שלנו
    על ידי FantoM בפורום דיבורים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-11-2005, 17:31
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

איזה שחקן מהליגה שלנו מתאים ל-NBA?

  1. #1
    משתמש כבוד
    MHFC 1913
    האוואטר של -Max-
    תאריך הצטרפות
    05/2010
    הודעות
    11,765
    לייקים
    503
    נקודות
    6,557
    מין: זכר

    ברירת מחדל איזה שחקן מהליגה שלנו מתאים ל-NBA?

    איזה שחקן לדעתכם מהליגה שלנו (יותר נכון ממכבי תל אביב) יכול להתאים ולשחק בליגה הטובה בעולם, ה-NBA?


    לפי דעתי השחקן היחיד מליגת העל הישראלית שיכול לשחק ב-NBA הוא ג'רמי פארגו, יש לו יכולות מעולות גם בהגנה גם בהתקפה, הוא מהיר, חוטף כדורים, נלחם, יש לו יד טובה והוא מטביע בצורה פנומנאלית.
    אני לא רואה שחקן אחר בליגה שיכול להשתלב ב-NBA, אולי אולי פרקינס ואליהו אבל עדיין לא.


    ג'רמי פארגו.


    מה אתם חושבים?

    נערך לאחרונה על ידי -Max-; 28-01-2011 בשעה 23:23.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע האוואטר של Private
    תאריך הצטרפות
    06/2010
    גיל
    28
    הודעות
    3,052
    לייקים
    0
    נקודות
    528
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גם לדעתי פארגו מתאים אבל שחורציאניטיס ופרקינס אולי יכולים להתאים גם...
    דיון נעים...
    קרדיט ל-AMIT- על החתימה^^^
    לשעבר shafoosha12

  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני חושב כמוך.

    לפרגו יש קליעה מצויינת וחדירה מעולה, מה שמאוד מחפשים ב NBA. אני דיי בטוח שהוא גם יגיע לשם שנה הבאה או עוד שנתיים.

    עוד מישהו שאני חושב שיכול להיות ב NBA זה בריאן רנדל, שחקן מצוין, מוכשר מאוד.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 12:35.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,963 | הודעות: 8,213,556 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect