איזה שחקן לדעתכם מהליגה שלנו (יותר נכון ממכבי תל אביב) יכול להתאים ולשחק בליגה הטובה בעולם, ה-NBA?
לפי דעתי השחקן היחיד מליגת העל הישראלית שיכול לשחק ב-NBA הוא ג'רמי פארגו, יש לו יכולות מעולות גם בהגנה גם בהתקפה, הוא מהיר, חוטף כדורים, נלחם, יש לו יד טובה והוא מטביע בצורה פנומנאלית.
אני לא רואה שחקן אחר בליגה שיכול להשתלב ב-NBA, אולי אולי פרקינס ואליהו אבל עדיין לא.
ג'רמי פארגו.
מה אתם חושבים?






ציטוט ההודעה



