יש שתי תת פורומים של שרתי SAMP שיש לקהילה , לפי מה שבדקתי יש רק אחד והוא IATARF SAMP מה שאני משחק בו אז אם תוכלו למחוק את התת פורום של DM + STUNTS זה יהיה טוב שאנשים שמחפשים את השרת SAMP של הפורום לא התבלבלו .. ולפי השם הDM + STUNTS נראה שרת הרבה יותר טוב למרות שהוא לא קיים XD




