שלום,
כמו שידוע לי למשתמש כבוד יש גישה כמו של ראשי או דומה לראשי(תקנו אותי אם אני טועה).
אם זה נכון, למה משתמש כבוד מופיע במקרא לפני תומך טכני\מנהל פורום\ מפקח..
אם לא, אפשר לנעול..
|
|
ככה, אין סיבה מיוחדת.