32 נקודות לפירס בלוס אנג'לס, 41 נק' של בראיינט לא הספיקו.
ערב אחרי ההפסד הביתי לסקרמנטו, האלופה רצתה לשלוח איתות לקראת המשך העונה עם ניצחון על בוסטון. אז רצתה. הסלטיקס הגיעו לסטייפלס סנטר ובתצוגת תכלית של אגרסיביות וקבוצתיות דרסו 96:109 את הלייקרס. קובי בראיינט ניסה להציל לבדו את המולדת, גם בפלייאוף זה לא אמור לעבוד לו. שלושת הגדולים של מיאמי קלעו יחד 75 נק' בניצחון באוקלהומה סיטי.
דעה אישית: אחרי פתיחת עונה מעולה של הלייקרס ועוד ניצחונות יפים שלה, הלייקרס מתחילה להפסיד מספר משחקים.
אמש היה משחק נגד בוסטון, קבוצה שגם היא בעלת סיכויים גבוהים לזכות באליפות, והפסידה לה הלייקרס בבית 13 נקודות הפרש.
משחק מעולה של קובי, עם 20 נקודות במחצית, וכמו כן גם משחק מעולה של פול פירס.
לכתבה המלאה: http://www.sport5.co.il/articles.asp...=93466&lang=he




ציטוט ההודעה


