שלום אני חדש פו כיאלו אנ לא חדש פו יש לי את המישתמש הזה המון זמן אבל חזרתי לפורם אטרף בהתחלה הציעולי את ***. אבל לא רציתי כי ***. זה סתם פורם דפוק ואני לא אוהב אותו אני יותר אוהב את פורם אטרף
קיצר חזרתי!!
|
|
ברוך שובך.
תגידי לי תגידי מה ממני את רוצה רוצה אלייך שוב ילדה ויש לי בשביל מה נכון שלא הייתי לך הגבר שכבש חכי לי את עוד רגע קט הלב שלי חלש....
ברוך הבא , קרא חוקים , אסור לפרסם שמות של הפורומים המתחרים.
"Once more into the fray
Into the last good fight I'll ever know.
Live or die on this day
Live or die on this day."
ברוך הבא!.
ברוך שובך.
ברוך השב![]()